Icimde kalirsa patlarim, su Emrenin 3 adam arasinda calim atmaya calismasina hasta oluyorum. Ulan ver topu, geberirmisin topu verirsen. Beyin falan yok gercekten. Düsünme kabiliyeti cok ama cok düsük. Amrabat dün Emre'den fazla oynamayi hak ediyordu. Amrabat cikartiliyor,ama kücük beyefendi hala sahada kaliyor. Bu cocuktan artik bir b.k olmaz. Herkesi oynatirim bu takimda ama Emreyi oynatmam ilk 11, öndeyken falan girsin takilsin. Baska birsey yaptigi yok. Tabi sadece 2 farkli öndeyken girsin, cok gereksiz top kaybi yapiyor orta alanda, hemen kontra yeme ihtimali büyük. Masallah verdigimiz ilk pozisyonda gol yemeyi cok iyi beceriyoruz..