STSL 15/16 H:26 | Beşiktaş 1-0 Antalyaspor | M.S | 19 Mart

Murat Saylak

Muhasip Üye
GalataSarayı Efendileri
Katılım
18 Şubat 2011
Mesajlar
139.925
Tepkime puanı
62.574
Puan
5.478

a6752stsllogo.png


1ML16N.gif
c80ecv.png
antalyaspor.png
 
Bjk rahat 1 galibiyet alir
 
3-1 falan Besiktas alir.
 
Bir aksilik olmazsa rahat kazanırız gibi
 
Kayıpsız devam eder Bejeke.
 
Beşiktaş XI: Tolga, Beck, Necip, Marcelo, İsmail, Atiba, Oğuzhan, Quaresma, Sosa, Kerim, Gomez.
 
Boyko oynuyor galiba tolgaya noldu yine :)

K012_2 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Bu Q7 çok iyi orta açıyor


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Beşiktaş son 10 dakika kötü oynadı.Yani Antalya ha atacak gibiydi.

2.yarı bakalım ne olacak.bjk öyle devam ederse kesin yer.
 
quresma'ya 1 dk. bile süre vermezdim. hayatımda bu kadar egoist bir topcu görmedim.
 
Cenk Tosun daha faydalı değil mi gomezden?
 
Geri
Üst Alt