STSL 15/16 H:34 | Osmanlıspor 1-0 Akhisar Belediyespor | M.S | 19 Mayıs

En başta hamza, dursun
Sonra milyonluk eşekler
Sonra dangalak paralı ultras'lar

En sonunda yasin öztekin denen tek hücreli organizma'ya bütün küfülerimi sunuyorum.
 
Akhisarın atsğı yok boşuna gol beklemeyelim malesef, böyle biter

D5803 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Ya Sarper sürekli seni mi takip ediyoruz yahu? :) 1-2 kelime yazsan ne olur. Neyse boşver. Ama bak Yasin de kızmış sana :D

Takip etme değil de çoğu konuya yazdım yani,belki gol be yazmamam gerekirdi ama ben orada Osmanlı'nın attığı gole değil,müzemize gelecek olan kupanın habercisi bir gole sevindim.Bu milyonluk eşşekler 5. olursa nasıl olsa Avrupa biletini aldık xD diyip kupa maçında ekstra efor sarfetmeme ihtimalleri yüksek.
 
Akhisar hic gol atacak gibi oynamiyor
 
akigo dallaması bjk'ye karşı şov yapıyordu, osmanlı karşısında domalmış durumdalar. Gökçekler elini cebine atmış heralde
 
Defalarca yazdım bunu zaten,açık açık geçen haftaki maçtan sonra 5. olmayı istemediğimi de belirttim,yani bir kez daha tekrar etmeye gerek görmedim ondan. :)

Iyi de kupayi bu esekler alamazsa ve 2 sene avrupaya gidemezsek sence bunun hesabini kim verecek?

Dursunun falan istifa edecegini dusunuyormusun? Cok net soyluyorum 2 sene avrupaya gidemezsek 5 sene sampiyonluk beklemeyin
 
Geri
Üst Alt