- 27 Ocak 2010
- 138.819
- 104.960
- 5.648
Bu sevinç ne lan 







Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.




Acunun tipi kes. Ne olmuş la bu adama ,freddy krueger gibi bir şey olmuş.
Keyifler yerinde mi üstad?Acunun tipi kes. Ne olmuş la bu adama ,freddy krueger gibi bir şey olmuş.
@Hanzo Gölbaşı
Gideyim deşifre edecek yeni şeyler bulayım en iyisiFragmana baktım vede ademin diskalifiye olmazsa gün itabriynen şampiyon olduğuna kanaat getirdim
vuruşmaktan bitap düşmüşMağdur reyis kazanır gibi
Turabiye o..spu dedigi icin adem adamdir. Sampuyonlugu ho. Ulkemizi avrupa kupalarinda layikiyla temsil edecektir ins.