Survivor

Cevap: Survivor



herkesin bi karış sakalı varken bu metin in niye sakalı yok köse mi bu çocuk.





aydın denen adam ne dönekmiş yaa.adam birinin yanına gidip onu yollayacağım diyor sonra diğerinin yanına gidip onu yollayacağım diyor.aynı abisi ve yengesinin arasında kalan şener şen gibi.
 
Cevap: Survivor



Güzel kızları elemeyelim lütfen.Başak'ın kalması lazım.
 
Cevap: Survivor



Dostlar birşey soracam bunlar ihtiyaçlarını nerde karşılıyorlar :D
 
Cevap: Survivor



Güzel kızları elemeyelim lütfen.Başak'ın kalması lazım.



Kesinlikle üstat. :D :animation: :b5:



Tahminimce söylenmiştir ama, kızların her türlü ihtiyaçları karşılanıyordur bu yarışmada. İki takıma da yemek veriyorlardır fakat kızlara bakım da yapılması gerekli. Sonuçta güzel olmaları lazım. :asd:
 
Cevap: Survivor



O Aydın denen herife amma güldüm ya o dans neydi öyle :D
 
Cevap: Survivor



Bişey soracam :D bunların hiç kılları uzamıyomu. Kızların koltuk altları kaymak bacakları sütun gibi maşallah :D
 
Cevap: Survivor



Bişey soracam :D bunların hiç kılları uzamıyomu. Kızların koltuk altları kaymak bacakları sütun gibi maşallah :D

Uzuyor tabikide,kameralar çekmeden önce iskenderlerin yedikten sonra kahvelerini yudumlarken özel asistanları ağda yapıyor bunlara.(Dalga amaçlı yazmadım,ben böyle düşünüyorum)
 
Cevap: Survivor



aydın kadar donek yoktur o yarısmada çok sınır bozucu bırı. Umarım hakan elenmez bu hafta
 
Geri
Üst Alt