TBL 14/15 H:30 | Galatasaray LH 84-88 Rönesans TED Kolejliler | M.S | 9 Mayıs

Murat Saylak

Muhasip Üye
GalataSarayı Efendileri
Katılım
18 Şubat 2011
Mesajlar
139.925
Tepkime puanı
62.574
Puan
5.478
Galatasaray Liv Hospital, Türkiye Basketbol Ligi normal sezonu 30. ve son hafta maçında Rönesans TED Ankara Kolejliler ile karşı karşıya gelecek. Abdi İpekçi Spor Salonu'ndaki mücadele 9 Mayıs Cumartesi günü saat 16.30'da başlayacak.


Maç: Galatasaray Liv Hospital - Rönesans TED Ankara Kolejliler
Salon: Abdi İpekçi Spor Salonu
Tarih: 09.05.2015 Saat: 16.30
Yayın: Lig TV2
 
Kazanıp diğer sonucları bekleyeceğiz... Hayırlısı olsun...
 
Salon boş bugün kaybedersek muhtemelen play off dışında kalacağız. Hayırlısı neyse o olsun.
 
Kalırsak sevinmem, kalamazsak üzülmem.
 
fb de biz de çok iyi başladık , play off gelecek inch
 
6. olmak en iyisi olur bizim için.
 
Maçı kazanmak yetmeyebilir. Diğer maçların sonuçları da önemli. 6. da olabiliriz 9. da olabiliriz.

13-3
 
eskişehir de önde , 6. oluruz daçkaya vururuz

edit: sadece banvit ve biz kazanırsak 5 oluyoruz pardon
 
fb de 10 sayı önde efes de. Biz de 14 sayı öndeyiz. 6.olduk tamam
 
Bu ne yahu . Ben tek başıma oynasaydım bunlardan daha çok sayı atardım belkide :))
 
Geri
Üst Alt