TKBL 14/15 Final 2.Maç | Galatasaray Odeabank 62-57 AGÜ | M.S | 4 Mayıs | A Spor

56-46 Bahar mola.
 
58-48 Nevriye

58-50
 
Buradan dönmez artık seri 2-0 oldu.

2 sene önce Caferağa'da ki final serisini fenerliler arasında izledim o gün üzüldük ama o günden sonra hiç üzülmedik tebrikler kızlar :hat:
 
Hadi hayırlısı olsun tek maç kaldı onuda kayseride alırız sanırım tebrikler Sarayın Sultanları.
 
Bahis işleri fena dönüyor. 1 den 2 yapiyorlar. İddaa şu ülkeden kaldirilsa memnun olurum.
 
62-53 Sancho

62-55
 
62-57 kazanıyoruz ve seriyi 2-0 yaparak kupaya sadece 1 adım diyoruz :)
 
62-57 kazandık, tebrikler Sarayın Sultanları! :)
 
2-0 oldu hayirli olsun fbyi tokatlayip gelmislerdi buraya bide bunlar
 
tebrikler. Zaman zaman zorlanmamıza rağmen iyiydik. 3-0 biter büyük ihtimalle seri.
 
bravo kızlar şampiyonluğa son bir maç kaldı:gsbayrak::cimbombom::f50:
 
hakemler tam şeref yoksunu çıktı..ayrıca martinez maçı vermek için çok uğraştı..bone hala abdden dönememiş..agünün giden abdlisi gelince 3.maç daha da zor olacak seriyi 3-1 veya 3-2 alırız..
 
hakemler tam şeref yoksunu çıktı..ayrıca martinez maçı vermek için çok uğraştı..bone hala abdden dönememiş..agünün giden abdlisi gelince 3.maç daha da zor olacak seriyi 3-1 veya 3-2 alırız..

Bu maçta net bahis döndü. Bunlar bizim ayarimizda degil. 1 den 2 yaptilar. Bence Orada biter seri. 3-1 de olabilir
 
Geri
Üst Alt