Bora Er
Tecrübeli Üye
- 12 Ağustos 2011
- 5.514
- 2.429
- 1.938
Geçirir mi sence?Ben hiç sanmıyorum.Olise olmasa bile bize acilen pırpır sağ kanat lazım.Cok zevk veriyor inan.En azından top kaybettiginde peşinden koşacak bir sağ kanat adayına bile razıyız.Bir de Osimhen'in maaşını tartışma konusu yapan olursa gitsin Konyaspor'u tutsun , zaten ne işi olacak öyle bir insanın büyük takım fanlığı ile? Muhasebe bölümü değiliz ki biz büyük bir futbol kulübüyüz, böyle bir ortamda memur maaşı gibi herkesin aynı parayı almasını beklenemez.
Sane yerine Olise de gelmiş olsa ve o Bayern'deki bugünkü performansı değilde Sane gibi bir sezon geçirsin, yine aynı kişiler aynı argümanları ortaya atar. Sané fazla küçümseniyor bence ama o da ayrı bir konu.