GSC Haber Torreira: "Galatasaray ile muhtemelen yeni sözleşme imzalayacağız"

Bir de Osimhen'in maaşını tartışma konusu yapan olursa gitsin Konyaspor'u tutsun , zaten ne işi olacak öyle bir insanın büyük takım fanlığı ile? Muhasebe bölümü değiliz ki biz büyük bir futbol kulübüyüz, böyle bir ortamda memur maaşı gibi herkesin aynı parayı almasını beklenemez.

Sane yerine Olise de gelmiş olsa ve o Bayern'deki bugünkü performansı değilde Sane gibi bir sezon geçirsin, yine aynı kişiler aynı argümanları ortaya atar. Sané fazla küçümseniyor bence ama o da ayrı bir konu.
Geçirir mi sence?Ben hiç sanmıyorum.Olise olmasa bile bize acilen pırpır sağ kanat lazım.Cok zevk veriyor inan.En azından top kaybettiginde peşinden koşacak bir sağ kanat adayına bile razıyız.
 
200 maçta 2 maç kötü oynamış topçuya bile düşmanlık yapan taraftar grubu ne diyelim size
Taraftar,Torreira'nin sitem etmesine kusmesine hiç alışık değil ya.Garipsediler .Belki aşk acısı çekti belkide konuşulan para konusu nedeniyle.Ama herşeyi bir tarafa birak .Olmazsa olmazimiz.Motivasyonu en üst seviyede başlar inşallah.
 
Bu konu ivedilikle çözülmeli.Gerisi lafü guzaf.Takimin Neşe kaynağı geri gelmeli.
 
Geçirir mi sence?Ben hiç sanmıyorum.Olise olmasa bile bize acilen pırpır sağ kanat lazım.Cok zevk veriyor inan.En azından top kaybettiginde peşinden koşacak bir sağ kanat adayına bile razıyız.
Pırpır sağ değil sol kanat lazım çünkü kabul edin ki Sane seneye de burada bizimle olacak.

Ya da bulabilirsen her iki tarafta oynayabilen birisi.
 
Tor ve Lemina bize hala lazım. Öyle 2 dakikada gözden çıkarılacak adamlar değiller. Millet iyice menajerlik oyunu oynuyoruz zannediyor.
Bunlar gitsin demem ama önlerine oyuncu lazım artık. Orta saha biraz kalabaliklasmali. Heriflerde ırgat gibi oynatıp sezon sonuna doğru düştüklerini goruyoruz
 
Burasi gs yerine satıp yeni adam almayiz hedeflerimiz var
 
Bunlar gitsin demem ama önlerine oyuncu lazım artık. Orta saha biraz kalabaliklasmali. Heriflerde ırgat gibi oynatıp sezon sonuna doğru düştüklerini goruyoruz
O kesin canım. Önlerine oyuncu almalıyız zaten de bu adamlara öldü muamelesi yapıyor bazıları.

Bu yabancı sınırıyla nasıl olacak bilmiyorum da önlerine 2 tane sağlam adam alabilsek çok sağlam bir orta saha kurgumuz olur.
 
Bir oyuncuyu göndermek.bazen formundan bagimsiz bir futbol politikası ya da bakis acisindan olabilir. 29 yas ustu ve Son senesi sozlesmesi olanlar tartisilir. Kimisi gönderilebilir.
 
O kesin canım. Önlerine oyuncu almalıyız zaten de bu adamlara öldü muamelesi yapıyor bazıları.

Bu yabancı sınırıyla nasıl olacak bilmiyorum da önlerine 2 tane sağlam adam alabilsek çok sağlam bir orta saha kurgumuz olur.
Torreira dinlendirilerek oynstilirsa verimi artabilir. Lemina daha çok defans yedeği ve son 15- 20 dakika orta saha oynayabilir. Onun temposu düşebilir yaşı ve fiziği bakımından ama geçen sene iyi iş yapti
 
Torreira dinlendirilerek oynstilirsa verimi artabilir. Lemina daha çok defans yedeği ve son 15- 20 dakika orta saha oynayabilir. Onun temposu düşebilir yaşı ve fiziği bakımından ama geçen sene iyi iş yapti
Bunu yapabilmemiz için yerli muadillerini bulmak gerekiyor.Yada u23 hakkı.Mantikli ama bakalım nasıl olacak.
 
torreira'yı gönderip kimi alalım

doğru düzgün isim verin ama

camavinga falan gibi fanteziler olmadan
 
bana içinizden bir kişi 20-25 milyona torreira'nın yerine alınıp 4 sene full force katkı verecek bir tane oyuncu önerin hakikaten

tüm maçlara çıkacak sakatlanmayacak burayı böyle benimseyecek ve kalkıp 7-8 milyon euro bir maaş almayacak

he torreira'nın boşluğunu 40-50 milyonluk adamlarla kapatıyorsak o zaman torreira'yı niye gönderiyoruz
 
Geri
Üst Alt