Transfer Nöbeti 2010-11 - ARŞİV

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mert Erak

10 Numara!
Katılım
22 Kasım 2008
Mesajlar
13.608
Tepkime puanı
9
Puan
1.363
Transfer Nöbeti



Yeni sezon için nöbete buradan devam edelim..



Ne dersiniz Grella'yı aldık mı acaba? :D
 
Cevap: 2010-2011 Transfer Nöbeti



Başlığı açan ellerin derman görmesin Mert. Özlemişim vallahi bu nöbet konusunu :D :asd:



Edit: Dert olucaktı sakın amin deme Mert :D :asd:
 
Cevap: 2010-2011 Transfer Nöbeti



Ben de acaba ne zaman açarlar diye düşünüyordum:)
 
Cevap: 2010-2011 Transfer Nöbeti



Grella İpsiwh'in kadrosundan çıkarılmış :eek: :D :asd: :p
 
Cevap: 2010-2011 Transfer Nöbeti



Hayırlı olsun :D Uzun geceler başlar. Haldun akar, Aziz bakar.
 
Cevap: 2010-2011 Transfer Nöbeti



Sabahlar olmasın, başlıyoruz yine...
 
Cevap: 2010-2011 Transfer Nöbeti



Başlığı açan ellerin derman görmesin Mert. Özlemişim vallahi bu nöbet konusunu :D :asd:



Konuyu ben açtım rahat olun yeni sezonda bomba gibi transferler bizi bekliyor :D



Edit:Yalnız dert olacak o.Ulan bende amin demişim :o



Tamam edit amin demedim :D
 
Cevap: 2010-2011 Transfer Nöbeti



Bence yine bir sağ gösterip sol vurma operasyonu olacak.Grella diyolar.Arda Turan Ada'ya gidiyor diyolar.Mark Bresciano diyolar.



An itibariyle kadrodan eksilen tek oyuncu Topal.Onun yerini yine bir ön libero alarak dolduracağız muhtemelen.Ama yukarıdaki yazdıklarımdan Arda olayı doğruysa ve Arda'dan boşalacak sol kanadı kapatmak için sözleşmesi bitecek olan Grella'nın takım arkadaşı Pedersen ile ilgileniyor olabilir miyiz ?
 
Cevap: 2010-2011 Transfer Nöbeti



Vaay hayırlı olsun.Çok klavye çürüyecek buralarda çook :) İnşallah Galatasarayımıza layık oyuncular gelecektir.
 
Cevap: 2010-2011 Transfer Nöbeti



umaraım bu sefer yüreğiyle oynuyan neill kewell gibi oyuncuları görürüz.
 
Cevap: 2010-2011 Transfer Nöbeti



bu yıl çok hareketli olucak sanki bu konu , çok transfer olmasa bile çok fazla isim geçeceği zaten belli.. lys'ler geçsinde sabahlamaya başlayalım artık :)
 
Cevap: 2010-2011 Transfer Nöbeti



Şu sınavlar bitsin de donatalım şurayı.
 
Cevap: 2010-2011 Transfer Nöbeti



Ohooo erken acis yapmisiniz beyler simdiden f5 leri cürütmiyelim :D:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt