icardi giderse bunlar etkilenir gibi, iki ucu bklu değnek resmen

Muslera gidince de aynısı oldu maalesef.

Sanchez'in bu seneki dalgalı performansı, Torrik'in iniş çıkışı bana göre baya baya Muslera'nın yokluğuyla ilgili bence.

Dışarıdan çok belli olmuyormuş meğerse Muslera herhalde FT sonrası floryanın gördüğü en dominant isim. O masaya gelmeden yemeğe başlamıyormuş yav oyuncular düşün askeriye gibi anasını satayım.

Şimdi Muslera'nın Sanchez'i fırçalamasıyla Torrik'le konuşup oğlum aklını başına al demesiyle diğerlerinin demesi yapması hiç aynı etkiyi yaratmıyor.

Biz geçen seneyi kaptansız tamamladık. İcardi'yle ilgili bir şey değil bu sadece. Muslera sonrası kulüpte çok ciddi bir boşluk var bu konuda.
 
Oğlak dolunayı belki bi sonuç getirir

Olumlu gibi bizim açımızdan

Fbye zorluk çıkarabilir transferde

Ceza alabilirler para cezasi
 
icardi gitti artık alışsın torreira tüm yetki ve kaptanlık osimhene verilecek performans vermeyene kalay var sahada
 
Torreira yi da satalim..
Sana mujdem var

 
Zaten 30 yasinda olan Torreira iki yil sözlesme kalmis yani 32 yasinda sözlesmesi bitecek tam yollari ayirma zamani , biz ne diye uzatacagiz? Ama bizim yönetim basit düsünüyor Torreira gibi adami almak icin 20-30+ milyon euro bonservis ödememiz gerek diye, adami elinde tutmaya calisacak büyük ihtimalle birde yüksek maas ile, yaslandikca maasi yükselen oyuncular sirf bizde oluyor heralde
 
Torreira kalıyorsa yanına M.Sangare,Baleba gibi sol ayaklı bir 6-8 oynayan genç ve üst kalite bir oyuncu çekmek lazım.
 
Geri
Üst Alt