gs 170 m eur
fb 120 m eur


Bir ek daha yapayım. Fb'nin tüm forma sponsorlukları içinde sözleşmelerini imzaladıkları için. Bizim ise Pasifik ile yeniden imzaladığımızı varsayıyorum çünkü uzun zaman önce haberi yapıldı. Diğer forma sponsorluk anlaşmaları daha tamamlanmadığından onlar da içinde değil buraya o anlaşmalar imzalandıkça yıllık alınacak para da eklenecek. Geçen sene Ocak ayında 12 milyar TL iken şu anda 9 milyar TL olmasının sebebi de bunlar sanırım.
 
Bizim arda, yusuftan 2 kat iyi stoper
Değil bence. Yusuf'un bizimle oynanan bir derbisi vardı. Kusursuza yakın performans sergilemişti. Zaten canavar gibi bir çocuk. Kendisini geliştirir ve kariyerini Arabistan'da mahvetmeye davam etmezse şu an gençler arasında en potansiyelli yerli stoper.
 
Valla fbnin 1.5 kati para harcamazsak daha taraftar inş hiçbir şey almaz storedan falan onun rekoru bunun rekoru diyorlar abi bayern munihe dönmeyeceksek boş o paralar , basın paraları anasını satayım harcayın 200
 
Cuzun gelecek gibi yaw işte umarım öyle bir iki maçlık heves değildir bazen Okan hocaya da güvenemiyorum he
 


Bir ek daha yapayım. Fb'nin tüm forma sponsorlukları içinde sözleşmelerini imzaladıkları için. Bizim ise Pasifik ile yeniden imzaladığımızı varsayıyorum çünkü uzun zaman önce haberi yapıldı. Diğer forma sponsorluk anlaşmaları daha tamamlanmadığından onlar da içinde değil buraya o anlaşmalar imzalandıkça yıllık alınacak para da eklenecek. Geçen sene Ocak ayında 12 milyar TL iken şu anda 9 milyar TL olmasının sebebi de bunlar sanırım.

fb'in devre arası yaptığı transferlerden, bu limit içinden düşecek olan meblağ var mı acaba? bir kaç ödemeyi ötelemişlerdi sanki bu döneme. sıddık ve genduzi gibi.
 
Yav bu limit işleri tamamen boş iş. Adamlar kaç yıldır şampiyon olamıyor şampiyonlar ligi yok bizden fazla harcıyorlar. Limiti aşmanın cezası ne, hiç.

Burası türkiye, uefa kuralları geçerli olur tff değil
 
Yav bu limit işleri tamamen boş iş. Adamlar kaç yıldır şampiyon olamıyor şampiyonlar ligi yok bizden fazla harcıyorlar. Limiti aşmanın cezası ne, hiç.

Burası türkiye, uefa kuralları geçerli olur tff değil
Daha da ileri gidiyim, tinerciler bizden fazla para harcar bu dönem
 
Torreira’ya kesinlikle zam yapılmamalı bu arada zaten iyi kazanıyor
 
Geri
Üst Alt