Tarık Erkır
10 Numara!
- 29 Ağustos 2009
- 10.612
- 3.348
- 1.778
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
gs 170 m eur
fb 120 m eur
Değil bence. Yusuf'un bizimle oynanan bir derbisi vardı. Kusursuza yakın performans sergilemişti. Zaten canavar gibi bir çocuk. Kendisini geliştirir ve kariyerini Arabistan'da mahvetmeye davam etmezse şu an gençler arasında en potansiyelli yerli stoper.Bizim arda, yusuftan 2 kat iyi stoper
Düsmüs sandim da baya yükselmis,güzel
Zaten kavukçu olmasa gardi asla olmaz. Gardi ile kavukçu yakınlarGardi olmazsa olmaz, mutlaka olmasi lazim.
Lemina cok mu hizli?O yavaşlık ile evirsek çevirsek N'zonzi'ye evrilir
almanlar yine 60 alti birakmaya niyetli degil frankfurt yazmislarCuzun gelecek gibi yaw işte umarım öyle bir iki maçlık heves değildir bazen Okan hocaya da güvenemiyorum he
şl geliri hariç 40 50 de o var sanırımgs 170 m eur
fb 120 m eur
Düsmüs sandim da baya yükselmis,güzel
Bjk bb felan var nasi trabzondan fazla oluyoe
Bir ek daha yapayım. Fb'nin tüm forma sponsorlukları içinde sözleşmelerini imzaladıkları için. Bizim ise Pasifik ile yeniden imzaladığımızı varsayıyorum çünkü uzun zaman önce haberi yapıldı. Diğer forma sponsorluk anlaşmaları daha tamamlanmadığından onlar da içinde değil buraya o anlaşmalar imzalandıkça yıllık alınacak para da eklenecek. Geçen sene Ocak ayında 12 milyar TL iken şu anda 9 milyar TL olmasının sebebi de bunlar sanırım.
Yine öyle olur. Yürekliye göre daha cl parasi felan girmemis limiteDevre arasi bu rakama yükselmisti. 12.867.502.920 TL
Bence öyle, çok değil 3 yıl sonra bakarız arda nerede yusuf nerede
Daha da ileri gidiyim, tinerciler bizden fazla para harcar bu dönemYav bu limit işleri tamamen boş iş. Adamlar kaç yıldır şampiyon olamıyor şampiyonlar ligi yok bizden fazla harcıyorlar. Limiti aşmanın cezası ne, hiç.
Burası türkiye, uefa kuralları geçerli olur tff değil