Göktuğ Çakırlar
10 Numara!
- 19 Nisan 2013
- 12.828
- 7.240
- 1.873
15 kilo para vermisiz. cok agir gibi geldi
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
CL zaten garanti ona göre değil mi bu hesap?Fb bu limitlere göre transfer yapamaz satmadan, zaten 120 civarı maaş ödüyorlar toplam, bizim de düşük ama cl geliri eklenecek
EvetLemina cok mu hizli?
Öyle hesap yaparsan geçmişten gelen taksitler de vardırCl geliri eklenince bizim de yaklaşık 100m harcama yapma gücümüz olacak gibi görünüyor , ama örneğin taksitli transferde yıllara dağıtırsan taksiti limitte rahatlıyorsun , bunu detaylı baltalı ilah hesabı vardı Volkan abi X platformunda, o mutlaka detaylı anlatacaktır
Periyodik mali takvime girmediği için, finans analizinde dahil olmuyor , şöyle örnek vereyim bir sonraki güncelleme Eylül sonu olacak o dönem geldiğinde, grup kuraları belli olduğu gibi mali hakkediş olarak +40m civarı yazacağız eylül başı gibi yani limiti ona göre düşüneceğiz planlama yaparkenCL zaten garanti ona göre değil mi bu hesap?
Osimhen’i geçen sene bitirdik boşuna mı anlatıyor yönetim son taksiti de ödedik diye haber yapılıyor, bizim camia takip ediyor böyle şeyleri , mesela zaniolo taksitliydi kiraladıkça gelen kira parasıyla taksitini ödediler (örnek)Öyle hesap yaparsan geçmişten gelen taksitler de vardır
Demisler, baskan bununla ne gorusuyorsun bizim hakkimzda soyle boyle demis.Bu serdar aliye laf cakacak insan yok mu? bizim yönetim + terim bunla halen bulussun
Ohhh devam
SM-G990E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cherif'i zorunlu satın alma ile almışlardı o ötelenmişti. Diğerlerini bilmiyorum ama Vedat'ı da alarak limitleri doldu sanırım artık onların yada 5-10 milyon kaldıysa kalmıştır. Pnlarda oyuncu göndererek açmaya çalışacaklar. Bjk büyük para ayırdı falan deniyordu onların da limitleri 10-15 milyon var sanırım. Limit olarak en rahata biziz. Daha sponsorluklar ve CL gelirleri eklenecek. Bjk- FB'de tüm sponsorlukların eklenmiş hali bu. Biz de sponsorluklarda geç kalıyoruz bizim de sponsorluk işlerini halletmemiz lazımdı. Hala formadaki Pasifik dışındaki sponsorluklar belli değil.fb'in devre arası yaptığı transferlerden, bu limit içinden düşecek olan meblağ var mı acaba? bir kaç ödemeyi ötelemişlerdi sanki bu döneme. sıddık ve genduzi gibi.