Cl geliri eklenince bizim de yaklaşık 100m harcama yapma gücümüz olacak gibi görünüyor , ama örneğin taksitli transferde yıllara dağıtırsan taksiti limitte rahatlıyorsun , bunu detaylı baltalı ilah hesabı vardı Volkan abi X platformunda, o mutlaka detaylı anlatacaktır
 
Cl geliri eklenince bizim de yaklaşık 100m harcama yapma gücümüz olacak gibi görünüyor , ama örneğin taksitli transferde yıllara dağıtırsan taksiti limitte rahatlıyorsun , bunu detaylı baltalı ilah hesabı vardı Volkan abi X platformunda, o mutlaka detaylı anlatacaktır
Öyle hesap yaparsan geçmişten gelen taksitler de vardır
 
CL zaten garanti ona göre değil mi bu hesap?
Periyodik mali takvime girmediği için, finans analizinde dahil olmuyor , şöyle örnek vereyim bir sonraki güncelleme Eylül sonu olacak o dönem geldiğinde, grup kuraları belli olduğu gibi mali hakkediş olarak +40m civarı yazacağız eylül başı gibi yani limiti ona göre düşüneceğiz planlama yaparken
 
Öyle hesap yaparsan geçmişten gelen taksitler de vardır
Osimhen’i geçen sene bitirdik boşuna mı anlatıyor yönetim son taksiti de ödedik diye haber yapılıyor, bizim camia takip ediyor böyle şeyleri , mesela zaniolo taksitliydi kiraladıkça gelen kira parasıyla taksitini ödediler (örnek)
 
Bu serdar aliye laf cakacak insan yok mu? bizim yönetim + terim bunla halen bulussun
 
Ayrıca bu limitlere vergi de dahil yani fb satış yapmasa ceza yemesi lazım gibi görünüyor , tarafsız bir Tff olsa
 
fb'in devre arası yaptığı transferlerden, bu limit içinden düşecek olan meblağ var mı acaba? bir kaç ödemeyi ötelemişlerdi sanki bu döneme. sıddık ve genduzi gibi.
Cherif'i zorunlu satın alma ile almışlardı o ötelenmişti. Diğerlerini bilmiyorum ama Vedat'ı da alarak limitleri doldu sanırım artık onların yada 5-10 milyon kaldıysa kalmıştır. Pnlarda oyuncu göndererek açmaya çalışacaklar. Bjk büyük para ayırdı falan deniyordu onların da limitleri 10-15 milyon var sanırım. Limit olarak en rahata biziz. Daha sponsorluklar ve CL gelirleri eklenecek. Bjk- FB'de tüm sponsorlukların eklenmiş hali bu. Biz de sponsorluklarda geç kalıyoruz bizim de sponsorluk işlerini halletmemiz lazımdı. Hala formadaki Pasifik dışındaki sponsorluklar belli değil.
 
Bir anekdot daha var Yukarda bir arkadaş yazmıştı gördüm, bizim Avrupa ligi forma sponsor anlaşmamız da yapılmadı , ordan da 10-15m civarı para gelebilir mesela , bir de 20-25 ek loca yapılacağı konuşuluyordu , benim tahminim cl gelirine ek transfer satışı dışında 60-70 M civarı limit arttırır bizimkiler
 
Geri
Üst Alt