Greenwood Roma'ya bekliyor.

Pedulla gecenlerde, Romanin baskani, Marsilya'nin sahibiyle defalarca konusmus transfer icin, hatta maasta anlasmislar.

Malum kisi de surekli, iste greenwood gelmek istiyor, Aziz ekibi indirim bekliyor diye taraftara fonluyor.
valla ben hiç alakalı bi şey göremedim de burada sürekli yeni haber varmış gibi yazılıyo onu anlamadım en son dünkü lequipe haberi dışında bi şey yok , Roma zaten 50+5i verebildiği an alacak adamı maaş için teklif yapmışlardı yine italyan sitelerinde görmüştüm net 5.5 civarı bi şey vermişlerdi ama cevap bekliyolardı eğer oyuncuyla da anlaştılarsa zaten bitmeye yakın demekki roma için , pedulla haberini görmedim hiç
 
valla ben hiç alakalı bi şey göremedim de burada sürekli yeni haber varmış gibi yazılıyo onu anlamadım en son dünkü lequipe haberi dışında bi şey yok , Roma zaten 50+5i verebildiği an alacak adamı maaş için teklif yapmışlardı yine italyan sitelerinde görmüştüm net 5.5 civarı bi şey vermişlerdi ama cevap bekliyolardı eğer oyuncuyla da anlaştılarsa zaten bitmeye yakın demekki roma için , pedulla haberini görmedim hiç
bir şey yok zaten iskoçyalı abi, muhabirler her gün bir şeyler sıkmak zorunda etkileşim için. her gün bir şey uyduruyorlar işte. millet de tartışıyor.
 

bu herif can uzun'u çükünde sallar
deklerasyonunda bulunmak suretiyle noktayı koymağa teşebbüs etmiş durumdayız
 
Batrakov basaksehir oyuncusu yorumları gelmedi mi.hala
 
fb usulsüz transferden ceza almış demek ha?

yine gs'a iftira attıkları bir konuda tescillenmişler.

nazi taktiği olduğunu söylemiştik. kendin suçu işle, suçu sanki rakibin işlemiş gibi tüm algı kanalların ile propaganda yapıp rakibine iftira at.
 
fb usulsüz transferden ceza almış demek ha?

yine gs'a iftira attıkları bir konuda tescillenmişler.

nazi taktiği olduğunu söylemiştik. kendin suçu işle, suçu sanki rakibin işlemiş gibi tüm algı kanalların ile propaganda yapıp rakibine iftira at.
Yalı çocuğu algı herşeydir demiş diyorlardı zamanında. Medyaya sosyal medyaya hükmediyorsan istediğini yap isyediğini suçla istediğin algıyı oluşturursun kamuoyunda
 
7 temmuzda kamp başlasın girişimlere başlarız transfer için :D
 
neyin kumarı kardeşim adam avrupa liginde oynuyor katkı veriyor 23 yaşında türk.
Türk olmasa bile değeri 10m euro, yarın ajax lille 10-12 euro alacak izlicez


Avrupa Ligi 10 maç 1 gol 3 asist

Danimarka Ligi performansı 21 maç 8 gol 13 asist

Avrupa Ligi performansını baz alacaksak oyuncunun ederi 8-10 milyonu geçmez. Üstelik adamların Avrupa Ligi'ndeki rakiplerinin bazıları da Bundesliga 2 seviyesinde. Tam olarak o yüzden Aral'a 15-20 bandında bonservis vermek risk
 
fb usulsüz transferden ceza almış demek ha?

yine gs'a iftira attıkları bir konuda tescillenmişler.

nazi taktiği olduğunu söylemiştik. kendin suçu işle, suçu sanki rakibin işlemiş gibi tüm algı kanalların ile propaganda yapıp rakibine iftira at.
Joseph Goebbels kalkta taktik gör. Seni suya götürür susuz getirir bu fb

SM-G990E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst Alt