Transfer Nöbeti #4

Yan Diomande'nin arzuladığı kulüp PSG. 19 yaşındaki kanat oyuncusu Nasser Al-Khelaifi'nin projesinden çok etkileniyor ve PSG'de kupalar ve başarının daha kolay kazanacağını düşünüyor. (@David_Ornstein)
 
Harbiden temmuz geldi bir tane transfer yok. Transferi bıraktım kolpacıların mabatlarından uydurduğu adamlar haricinde bir tane isim çıkmadı.
 
Newcastle, Johan Manzambi'yi transfer etmeyi düşünüyor. Freiburg, genç oyuncu için 50 milyon euro bonservis bedeli istiyor. (Sky Sports)
 
Davinson Sánchez, Como'nun stoper listesinde yer alan alternatif isimlerden biri. (Matteo Moretto)
 
Şampiyon olundukça transfer işlerini daha çok boşluyorlar. Hoca bile 4 yıldır şampiyon olmanın verdiği özgüven ile DK sonrası resmi tekliflere başlarız diyor. Rahatlık hep bunlar.
 
Geride bıraktığımız 4 sezonda şu bir gerçek ki artık Okan hoca mı allahın sevgili kulu, Dursun başkan mı orasını bilemem hsdhsd ama gerçekten "yürü ya kulum" denildi çünkü her sezon kuş taşa çarptı ve çok düşeş/şans transferlerimiz oldu. Osimhen düştü yav Osimhen daha ne olsun. yoksa gerçekten 4 senedir kötü demek istemiyorum ama aşırı plansız, kervan yolda düzülür mantığıyla transfer yapıyoruz. bugüne kadar duvara çarpmamış olmamız gerçekten çok büyük bir şans.

ha ben arsadır, yapılanma işleri inşaat veya yatırımlar bu konulardan anlamadığım için bir şey diyemem, belki başkan ve ekibi buralarda gerçekten başarılıdır, çok daha iyidirler belki sağolsunlar ama her sene normal şartlarda olmayacak transfer fırsatları düştü önümüze. bu sene de yine bu şansa kaldık gibi.
Sahadaki oyumuzda aynen bu şekilde yanlız.
 
Newcastle, Johan Manzambi'yi transfer etmeyi düşünüyor. Freiburg, genç oyuncu için 50 milyon euro bonservis bedeli istiyor. (Sky Sports)
Enayi Newcastle! Ne ispatlamış ki o kadar para edecek?! Freiburg gibi takımda hepi topu 58 maça çıkabilmiş. 20 yaşında adamın en az 3 tam sezon yardırmış olması gerekirdi, di mi ama?..
 
Geri
Üst Alt