- 15 Eylül 2009
- 65.190
- 11.656
- 2.993
pazar gecemizi zehir ettiler yine
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
YeterliAli Naci şapşalı hariç kimse demiyor
Muadilmanji alınmalı
Canını sıkacak kimseyi almadılar. Rahat olFb, bjk, trabzon kimleri aldi suana kadar?
Sırasıyla vedo baş ve çokFb, bjk, trabzon kimleri aldi suana kadar?
Newcastle, Johan Manzambi'yi transfer etmeyi düşünüyor. Freiburg, genç oyuncu için 50 milyon euro bonservis bedeli istiyor. (Sky Sports)
fb vedat murici aldi. ts de yesilburunlu birini aldi sol bek.Fb, bjk, trabzon kimleri aldi suana kadar?
en ufak bir transfer calismasi yokHarbiden temmuz geldi bir tane transfer yok. Transferi bıraktım kolpacıların mabatlarından uydurduğu adamlar haricinde bir tane isim çıkmadı.
Sahadaki oyumuzda aynen bu şekilde yanlız.Geride bıraktığımız 4 sezonda şu bir gerçek ki artık Okan hoca mı allahın sevgili kulu, Dursun başkan mı orasını bilemem hsdhsd ama gerçekten "yürü ya kulum" denildi çünkü her sezon kuş taşa çarptı ve çok düşeş/şans transferlerimiz oldu. Osimhen düştü yav Osimhen daha ne olsun. yoksa gerçekten 4 senedir kötü demek istemiyorum ama aşırı plansız, kervan yolda düzülür mantığıyla transfer yapıyoruz. bugüne kadar duvara çarpmamış olmamız gerçekten çok büyük bir şans.
ha ben arsadır, yapılanma işleri inşaat veya yatırımlar bu konulardan anlamadığım için bir şey diyemem, belki başkan ve ekibi buralarda gerçekten başarılıdır, çok daha iyidirler belki sağolsunlar ama her sene normal şartlarda olmayacak transfer fırsatları düştü önümüze. bu sene de yine bu şansa kaldık gibi.
Enayi Newcastle! Ne ispatlamış ki o kadar para edecek?! Freiburg gibi takımda hepi topu 58 maça çıkabilmiş. 20 yaşında adamın en az 3 tam sezon yardırmış olması gerekirdi, di mi ama?..Newcastle, Johan Manzambi'yi transfer etmeyi düşünüyor. Freiburg, genç oyuncu için 50 milyon euro bonservis bedeli istiyor. (Sky Sports)