Hatice Acar
Kırmızı Üye
- 19 Aralık 2008
- 2.377
- 0
- 1.306
Cevap: TSL 2009/10 Sezonu 2. Hafta | Fenerbahçe - Sivasspor | 16 Ağustos | 21:00
Sivasda iş yok F5 dede olduğunu söyleyemeyiz.2-1 febe alır..
Sivasda iş yok F5 dede olduğunu söyleyemeyiz.2-1 febe alır..