Hakan Gönen
Kırmızı Üye
- 23 Kasım 2008
- 2.059
- 1
- 1.308
İstanbul,Ali Sami Yen
Saat : 19.00
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Turu geçtiğimizde grup kuralarına 2.torbadan gireceğiz. Yani Trabzon,Beşiktaş,Fenerbahçe veya Sivasspor biriyle aynı grupta yer almamız kesin. Tabii turu atlarsak.
arkadaş bizim oynadığımız takımların formalarıda hep sarı lacivertve kaybettiğimiz takımlarında malesef.
----------Ufuk-----------
Uğur--M.Topal--Emre--Caner
-------Linderoth--------------
-------------Barış--------
-------------Emre Çolak----------------
--Aydın---------------Serdar
------------Serkan Ç.----------
2. Torbadan neden giriyoruz![]()