uA iZmiR Galatasaray yeni beste!! Hasretinle yandık

Murat KILIÇ

10 Numara!
Katılım
24 Kasım 2008
Mesajlar
16.769
Tepkime puanı
2
Puan
1.363
Hasretinle yandık öldük

Biz Cimbombom'u böyle sevdik



Uzaktan sevmenin biz cefasını

Her an bildik

Her gün çektik



Mesafe engel değil bizim sevgimize

Çıktık yollara düştük peşine

Konya'ya Antep'e Eskişehir'e

Ölüm olsa bile

Geliriz Heryere ..



Senin için burda yaşayan taraftarr

Armanın peşinde adanmış hayatlarr



Sensiz gün geçmesinn

Dursun tüm zamanlarr..

İzmir seni özler Galatasaray

Galatasaray Galatasaray

Bütün dunyanın ..... koyar

Galatasaray Galatasaray

Sana cıkıyor bütün yollar







https://www.facebook.com/home.php#/video/video.php?v=115514174941&ref=mf





İndirmek icin





https://rapidshare.de/files/47594108/ultrAslan___304_ZM__304_R.mp3.html
 
Cevap: uA iZmiR Galatasaray yeni beste!! Hasretinle yandık



Harika olmus gercekten cok begendim.
 
Cevap: uA iZmiR Galatasaray yeni beste!! Hasretinle yandık



İzmir'li arkadaşlarımı daha önce de kutlamıştım,şimdi tekrar kutluyorum.
 
Cevap: uA iZmiR Galatasaray yeni beste!! Hasretinle yandık



Yeni beste çok güzel olmuş..:icon_twisted:

Birde..



Sen İzmir'e geldiğin zaman

Hayat duruyor bize inan

Sen İzmir'e geldiğin zaman

Hayat duruyor bize inan

Senin sevginle yaşıyoruz Cimbombom!

Hasretinden Çıldırıyoruz!

Senin sevginle yaşıyoruz Cimbombom!

Hasretinden Çıldırıyoruz!



Ne anaya ne de babaya ne de ç.şli bir manitaya

Senin sevginle yaşıyoruz Cimbombom!

Hasretinden Çıldırıyoruz!

Ne anaya ne de babaya ne de çişli bir manitaya

Senin sevginle yaşıyoruz Cimbombom!

Hasretinden Çıldırıyoruz!



Var.Maçta söylemiştik..:icon_twisted:
 
Cevap: uA iZmiR Galatasaray yeni beste!! Hasretinle yandık



10 numara bi beste yapmıslar insan bi kere söyledinmi daha kurtulamıyor.
 
Cevap: uA iZmiR Galatasaray yeni beste!! Hasretinle yandık



mükemmel yaa
 
Cevap: uA iZmiR Galatasaray yeni beste!! Hasretinle yandık



Bu beste yeni değil.1 veya 1.5 senelik.
 
Geri
Üst Alt