- 22 Ağustos 2010
- 32.613
- 37.302
- 3.033
evet yine liglerin içinden geçecek, günlerce ara verilmesine sebep olacak rezil takvimimiz bu he?
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Nasıl bir uslup lan bu? Şimdi bu ülkeler bizi yense kenar mahalle ülkesi dese bize ne diyeceksin? Nasıl kendini bilmez bir insansın sen arkadaş? Ben böyle bir kibir görmedim daha...TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu: "Kenar mahalle ülkeleriyle oynuyorduk, şimdi kimle oynayacağız? Eylül’de Fransa, İtalya, Belçika ile oynayacağız. O maçlar gelsin gerçek Türkiye'yi göreceksiniz!"