Üyeler En Son Ne Yedi/İçti?

evet guzel olurdu , dere otunu yogurtun icine atip yemekde cok keyifli veya semizotu
bundan daha mı keyifli?
250px-Etliekmek.jpg
 
Net.

Semizotunu salata olarak (garip gelecek okuyunca) bir miktar kirik ceviz + cilek dilimleriyle yapinca da acayip oluyor. Bir aksam yemegine gitmistim yapmislardi acayip sevmistim.
Semizotunun oldugu hersey harikadir , bu anlattiginda bana hic garip gelmedi nefis olduguna eminim
 
Geri
Üst Alt