Emrah Duvar
Taçsız Kral
- 5 Ocak 2011
- 113.952
- 101.177
- 5.238
bundan daha mı keyifli?evet guzel olurdu , dere otunu yogurtun icine atip yemekde cok keyifli veya semizotu
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
bundan daha mı keyifli?evet guzel olurdu , dere otunu yogurtun icine atip yemekde cok keyifli veya semizotu
Semizotunun oldugu hersey harikadir , bu anlattiginda bana hic garip gelmedi nefis olduguna eminimNet.
Semizotunu salata olarak (garip gelecek okuyunca) bir miktar kirik ceviz + cilek dilimleriyle yapinca da acayip oluyor. Bir aksam yemegine gitmistim yapmislardi acayip sevmistim.
bundan daha mı keyifli?
![]()
ne yesem
eseste iyi yapanı yok gibi anasını satayımbunun yerini hic birsey dolduramaz , gecenin her hangi bir saatinde beni bunun icin kaldirabilirsin
Yeni açılan aspavada ısmarla da yiyelim
500 atsene bira içimlicemYeni açılan aspavada ısmarla da yiyelim
yorumlar berbat gitmedimYeni açılan aspavada ısmarla da yiyelim
500 atsene bira içimlicem
Yorumlar bizi ilgilendirmiyoryorumlar berbat gitmedim
Üstat armut var iyisinden hemde, ne dersin ?ne yesem
İriliği nasıl tam Recep’in ağzına layıktır umarımÜstat armut var iyisinden hemde, ne dersin ?
hayır demem vallahiÜstat armut var iyisinden hemde, ne dersin ?
Dostum forumdan çıkış yap kafam iyi ya da 750 atİriliği nasıl tam Recep’in ağzına layıktır umarım
Dostum forumdan çıkış yap kafam iyi ya da 750 at
