Voleybol Maç Başlığı ve Sohbet Konusu

Bizlik bir şey yok Ziraat geç girdi maça 100 maç yapsak belki 5 tane yeneriz.
 
2 set avans verdiler yine kazanamadık. Azcık kasınca sahadan sildiler.
 
Neşve niye sevilmedi? Bence fena değildi.
Sorunun kaynağı en başta yönetim üstteki üçlüyle arada minimum 3 katı bütçe farkı var bu şartlarda Neşve, Ahmet, Mehmet kim olsa aşağı yukarı takım bu dereceleri alırdı. Sosyal medyadan taraftarla atışması biraz antipatik yaptı bence. Yerli oyuncuları ikna edecek vizyonu koymazsan menajerin kim olduğunun önemi yok.
 
Sorunun kaynağı en başta yönetim üstteki üçlüyle arada minimum 3 katı bütçe farkı var bu şartlarda Neşve, Ahmet, Mehmet kim olsa aşağı yukarı takım bu dereceleri alırdı. Sosyal medyadan taraftarla atışması biraz antipatik yaptı bence. Yerli oyuncuları ikna edecek vizyonu koymazsan menajerin kim olduğunun önemi yok.
Şampiyonlar Ligi meselesine ne diyorsun? Bize fazla mı gelir?
 
Şampiyonlar Ligi meselesine ne diyorsun? Bize fazla mı gelir?
Tepedeki 6-7 takım dışında diğerleri arasında çok fark yok bizde orada sırıtmayız ama transferde geç kaldık şöyle 2 tane takımın havasını değiştirecek oyuncu bulsak iyi olurdu. Şampiyonlar ligi demek oyuncuları daha kolay ikna etmek demek bir yerden girmek lazım. Cev kupasında uzayıp kısaldığımız yok bazen deplasmana gidiyoruz lise salonunda oyuyoruz oyuncuda gelmek istemiyor haliyle.
 
Geri
Üst Alt