Kemal Özbaş
Ulubatlı Souness
- 8 Eylül 2009
- 30.800
- 8.632
- 2.518
Bunlar karar setini 15-0 kaybeder 
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.

YenemeyizBizlik bir şey yok Ziraat geç girdi maça 100 maç yapsak belki 5 tane yeneriz.
Belki diye belirterek ayıp olmasın dedim zaten muhtemelen onu da yenemeyiz.Yenemeyiz
Neşve niye sevilmedi? Bence fena değildi.Menajerliğe Neslihan Demir geliyormuş Vakıfbank'ın bile organizasyonunu eleştiren kadın bizim şubeye gelince bilekleri keser herhalde.
Sorunun kaynağı en başta yönetim üstteki üçlüyle arada minimum 3 katı bütçe farkı var bu şartlarda Neşve, Ahmet, Mehmet kim olsa aşağı yukarı takım bu dereceleri alırdı. Sosyal medyadan taraftarla atışması biraz antipatik yaptı bence. Yerli oyuncuları ikna edecek vizyonu koymazsan menajerin kim olduğunun önemi yok.Neşve niye sevilmedi? Bence fena değildi.
Şampiyonlar Ligi meselesine ne diyorsun? Bize fazla mı gelir?Sorunun kaynağı en başta yönetim üstteki üçlüyle arada minimum 3 katı bütçe farkı var bu şartlarda Neşve, Ahmet, Mehmet kim olsa aşağı yukarı takım bu dereceleri alırdı. Sosyal medyadan taraftarla atışması biraz antipatik yaptı bence. Yerli oyuncuları ikna edecek vizyonu koymazsan menajerin kim olduğunun önemi yok.
Tepedeki 6-7 takım dışında diğerleri arasında çok fark yok bizde orada sırıtmayız ama transferde geç kaldık şöyle 2 tane takımın havasını değiştirecek oyuncu bulsak iyi olurdu. Şampiyonlar ligi demek oyuncuları daha kolay ikna etmek demek bir yerden girmek lazım. Cev kupasında uzayıp kısaldığımız yok bazen deplasmana gidiyoruz lise salonunda oyuyoruz oyuncuda gelmek istemiyor haliyle.Şampiyonlar Ligi meselesine ne diyorsun? Bize fazla mı gelir?
Renktaş hem şubeyi eleştirip hem düzen değişmesin mi diyelimNeşve niye sevilmedi? Bence fena değildi.