Xavi mi Steven Gerrard mı ?

Ferhat Birlik

Tecrübeli Üye
Katılım
30 Kasım 2008
Mesajlar
5.130
Tepkime puanı
268
Puan
1.548
Tabiki de Xavi.Onun emekleri sayesinde İspanya ve Barca bu noktaya gelmiştir.
 
Cevap: Xavi mi Steven Gerrard mı ?



Oha ya Xavi ile Gerard'ı kıyaslamak mı.. :eek:



Tabikide Gerard..
 
Cevap: Xavi mi Steven Gerrard mı ?



xavi
 
Cevap: Xavi mi Steven Gerrard mı ?



Lütfen anketide oylayalım buraya yazmakla kalmayalım.:).
 
Cevap: Xavi mi Steven Gerrard mı ?



Xavi dünyanın en iyi ortasaha oyuncusudur. Gerrard o Chelsea'li çocuktan hareketi yedikten sonra kendine gelemedi zaten. Hala etkisinde!
 
Cevap: Xavi mi Steven Gerrard mı ?



:D:D Attığı paslar mı? Oyun kuruculuğu mu? Gerrard bu konuda Xavi'ye ders verebilecek nitelikte ustadır.. Bu arada oyun kuruculuğu 10 metreye ara pası vermek sanma sakın...



Xavi maçlarını izlemedin herhalde 10 m pas mı atıyor Xavi.Ona Maldonada denir Xavi değil.Ve fenerde oynar Barça'da değil.:).
 
Cevap: Xavi mi Steven Gerrard mı ?



Xavi nefis kavisli orta açar Messi o boyuyla kafayı vurur.Dünyada bu ikiliyi izler.:).
 
Geri
Üst Alt