Yönetim uyuma, ONUR'u istiyoruz!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mete Alparslan

10 Numara!
Katılım
23 Kasım 2008
Mesajlar
16.905
Tepkime puanı
13
Puan
1.363
a16c38e4-0140-454b-9822-610b277b5b35-444x333.jpg
 
Cevap: Yönetim uyuma ONUR'u istiyoruz!



Trabzon da bırakırdı...
 
Cevap: Yönetim uyuma ONUR'u istiyoruz!



ağlamak istiyorum yarabbim
 
Cevap: Yönetim uyuma ONUR'u istiyoruz!



bu adama biz zamanında teklif göndermişiz ama trabzonu seçmiş.bugun trtde izledim kendisi söyledi fener trabzon bide biz istemişiz



ama o oynamak için olmalı bence trabzonu seçmiş.
 
Cevap: Yönetim uyuma ONUR'u istiyoruz!



Gökhan İnler'den daha zor.
 
Cevap: Yönetim uyuma ONUR'u istiyoruz!



Onur'u 2007deki Karşıyaka - Galatasaray maçında izlemiştim, iyi kaleci olduğunu o zaman belli etmişti.
 
Cevap: Yönetim uyuma ONUR'u istiyoruz!



çok iyi kaleci ama bize satmazlar.
 
Cevap: Yönetim uyuma ONUR'u istiyoruz!



Milli takımda oynamayı sonuna kadar hakediyor.
 
Cevap: Yönetim uyuma ONUR'u istiyoruz!



alin su kaleciyi nolur yemin ediyorum 10 sene kaleci sikintisi cekmeyiz hemen alin!!!
 
Cevap: Yönetim uyuma ONUR'u istiyoruz!



Trrabzon da kime versem diye düşünüyordur... Kesinlikle bırakmazlar, parasını versen bile bırakmazlar bırakamazlar. Taraftara dert anlatamazlar ondan sonra.
 
Cevap: Yönetim uyuma ONUR'u istiyoruz!



Şapka çıkarıyorum aslanlar gibi oynadı.Sırf bugün için demiyorum gerçekten çok iyi kaleci ve ileride daha da iyi olacak.
 
Cevap: Yönetim uyuma ONUR'u istiyoruz!



Onurlu kaleciymişsin.
 
Cevap: Yönetim uyuma ONUR'u istiyoruz!



ya verisn ler 5 milyonnnnnnnn deger bu adama
 
Cevap: Yönetim uyuma ONUR'u istiyoruz!



her yerinden öpüyorum :)))
 
Cevap: Yönetim uyuma ONUR'u istiyoruz!



Harikasın koçum.Milli takımın bankosu olur.
 
Cevap: Yönetim uyuma ONUR'u istiyoruz!



adamın adı ONUR numarası 35 başka ne beklenir:):)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt