Haber Yüksel Yıldırım: "Fenerbahçe sezona aşırı gergin geliyor. Herkes tetikte olmalı"

herif gs'ye sallamış bizim gsliler destekliyor
bu herifler adam olmaz
 
Kilicdaroglu olayından sonra Dursun başkanı fb satın alır diye korkuyorum...
 
Çorum deplasmanında berabere kalınca gerginliği söner.
 
Geri
Üst Alt