ZTK 13/14 4.Tur | Galatasaray (6)2-2(5) Gaziantep BBSK | 3 Aralık | M.S. | ATV

Emre Saykal

GalataSarayı Efendileri
GalataSarayı Efendileri
Katılım
15 Nisan 2010
Mesajlar
26.236
Tepkime puanı
1.367
Puan
1.693
5c573ztk.png




88f85gs.png
c80ecv.png
2iih47m_th.png




bc8b9galatasaray-ttarena2.jpg






Ziraat Türkiye Kupası 13/14 Sezonu 4. Tur Maçı

Galatasaray - Gaziantep BBSK

Türk Telekom Arena, İstanbul

3 Aralık

19.00


 
Bi tur gecer ikinci turda takiliriz her zamanki gibi.
 
Takımın çöplüklerine gün doğdu. Kaybetmemiz sürpriz olmaz.
 
yedek oyuncular oynayacakmis o zaman elendik diyebiliriz gecmis olsun..
 
Eray in jubile maci olabilir.





Sent from my iPhone 5 using Tapatalk 2
 
Ben olsam Chedjou-Dany-Riera-Amrabat-Burak'ı bu maçta 90 dakika oynatırım. Siz bu tarz takımlarla oynamaya layıksınız, size süper lig takımları x-large mesajı veririm, bir nevi aşağılarım. Belki biraz olsun utanırlar bu sayede.
 
Biz camia olarak Juve maçına odaklandık heralde. Pazar günü Kasımpaşa Salı günü Antep Bld Cuma günü Elazığ. 5 günde 3 maçın başka bir anlamı yok. Ancak o maçta inşallah olmaz ama işler yolunda gitmezse ne yapıcaklar çok merak ediyorum.
 
Gaziantep BBSK 1988'de kurulmuş.



1988-1905=83



demek ki maç (8/2-3/2) 4-1 veya 4-2 bitecek.
 
Eray

Sabri Chedjou Gökhan Hakan

Aydin Yekta Engin Amrabat

Emre

Umut​
 
Ufuk

Sabri-Semih-Gökhan-Hakan

Ceyhun-Yekta

Amrabat-Engin-Emre

Aydın



golü kim atar hiçbir fikrim yok, bir şekilde kaleye soksunlar o topu :D
 
Geri
Üst Alt