- 8 Mayıs 2009
- 18.855
- 6.332
- 2.493
Cevap: ZTK Final | Trabzonspor 3-1 Fenerbahçe | 05.05.2010
Edit...
Edit...
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Kimisi ömründe Türkiye Kupası göremezken, ben 2 tane Avrupa Kupası gördüm.
Çok büyüksün Fenerbahçe çok, bildiğin gibi değil.![]()
Ulan Metin SENTÜRK bile kupayi görecek biz göremeyecegiz ya.
ben bu hayatta o kupayi göremedim göremicem de.
Temmuz´da 19. yasima girecegim ama hala Türkiye Kupasi görebilmis degilim.Ne demeli bilemiyorum ki artik..
Çikmayalim artik su lanet kupanin maçlarina. 8 maçtir gol yemeyen takim tek maçta 3 gol yedi. Saka gibi.
walla 28 senedir ve 13 finalde bu kupayi alamamak bayagida rezil.
bu da bizim ögrenilmis çaresizligimiz maalesef
Herseyi kabul ederimde 27 yillik hasrete bu RUHSUZLUK olmadi
hay ben böyle kupaya baslicam. Yeter artik be. Son 6 sezonda 4 final oyna hepsini kaybet. Hakkaten don lastigi gibi sıktı. Yine git ise eziklerin yapacagi geyik geyik esprilere katlan
Mersin idman yurdu da çiksa finalde karsimiza biz bu kupayi alamayiz abicim.
valla kabul etmek lazim yok yani alamadik alamiyoruz.
Seneye tüm Türkiye Kupasi maçlarina yedek ve PAF oyuncular ile çikalim.
şimdi bunlar yine 3ün 1ini mi aldılar ...