ZTK Final | Trabzonspor 3-1 Fenerbahçe | 5 Mayıs | Maç Sonucu

Cevap: ZTK Final | Trabzonspor 3-1 Fenerbahçe | 05.05.2010



Edit...
 
Cevap: ZTK Final | Trabzonspor 3-1 Fenerbahçe | 05.05.2010



Kimisi ömründe Türkiye Kupası göremezken, ben 2 tane Avrupa Kupası gördüm.

Çok büyüksün Fenerbahçe çok, bildiğin gibi değil. :)



Sadece futbolla sınırlamamak lazım, bayan basketbol takımımız geçen sene Avrupa'da kupa kazandı keza engelli basketbol erkek takımımız 2 sene üst üste almadık kupa bırakmadılar.Fenerbahçe'nin büyüklüğü kupa büyüklüğü değilmiş anladık hep beraber :)
 
Cevap: ZTK Final | Trabzonspor 3-1 Fenerbahçe | 05.05.2010



fb-hasrett.jpg








:(
 
Cevap: ZTK Final | Trabzonspor 3-1 Fenerbahçe | 05.05.2010



Fenerbahçe şampiyonluğu da kaybedicek.

Aziz yıldırım istifa ediyorum diyecek 5 gün sonra geri dönecek.
 
Cevap: ZTK Final | Trabzonspor 3-1 Fenerbahçe | 05.05.2010



Ne o Volkan arka tamponunla tutamadın mı bu sefer gelen topları ?

Yemedi değil mi, yemedi..



Sen git Türkiye Kupası yaz evdeki çay içtiğin kupanın üstüne, onu tut nerenle istersen!

Yeter ki ağlama :)
 
Cevap: ZTK Final | Trabzonspor 3-1 Fenerbahçe | 05.05.2010



Ayi gözyaslarina hakim olamamis diyorlar. Sadece Volkan degil, kokucu da hüngür hüngür agladi diyorlar.
 
Cevap: ZTK Final | Trabzonspor 3-1 Fenerbahçe | 05.05.2010



Ya ama Enginin 2. golü cok komikti gercekten. Adam ortada bom bos Burak ve Umut (yanilmiyorsam) vermedi topu "bu kazmalar yine atamaz, en iyisi kendim bitireyim bu isi" dercesine. 2. gol öncesi Burak akil almaz bir gol kacirmisti zaten. Umutun da birsürü kacirdigi vardi.





https://www.youtube.com/watch?v=-GxfRJPH6BM
 
Cevap: ZTK Final | Trabzonspor 3-1 Fenerbahçe | 05.05.2010



Antudan estanteler



Ulan Metin SENTÜRK bile kupayi görecek biz göremeyecegiz ya.



ben bu hayatta o kupayi göremedim göremicem de.



Temmuz´da 19. yasima girecegim ama hala Türkiye Kupasi görebilmis degilim.Ne demeli bilemiyorum ki artik..



Çikmayalim artik su lanet kupanin maçlarina. 8 maçtir gol yemeyen takim tek maçta 3 gol yedi. Saka gibi.



walla 28 senedir ve 13 finalde bu kupayi alamamak bayagida rezil.





bu da bizim ögrenilmis çaresizligimiz maalesef



Herseyi kabul ederimde 27 yillik hasrete bu RUHSUZLUK olmadi



hay ben böyle kupaya baslicam. Yeter artik be. Son 6 sezonda 4 final oyna hepsini kaybet. Hakkaten don lastigi gibi sıktı. Yine git ise eziklerin yapacagi geyik geyik esprilere katlan





Mersin idman yurdu da çiksa finalde karsimiza biz bu kupayi alamayiz abicim.



valla kabul etmek lazim yok yani alamadik alamiyoruz.



Seneye tüm Türkiye Kupasi maçlarina yedek ve PAF oyuncular ile çikalim.
 
Cevap: ZTK Final | Trabzonspor 3-1 Fenerbahçe | 05.05.2010



şimdi bunlar yine 3ün 1ini mi aldılar ...
 
Cevap: ZTK Final | Trabzonspor 3-1 Fenerbahçe | 05.05.2010



fb'nin Türkiye Kupasızlığını kutlarım:=) Darısı gelecek kuşak genç fb'li enayilere...:)
 
Cevap: ZTK Final | Trabzonspor 3-1 Fenerbahçe | 05.05.2010



Şu maçı izleyemedim ya... Dün İstanbul'da her yerde sarı laci formalı tipler vardı , akşamüstüne doğru hepsi bir anda kayboldu.Bu nasıl iştir? :D
 
Cevap: ZTK Final | Trabzonspor 3-1 Fenerbahçe | 05.05.2010



taraftarlar maçtan sonra akşam vakti için bağdat caddesinde toplanma sözü vermiş gerizekalılar, elllerinde patladı.
 
Cevap: ZTK Final | Trabzonspor 3-1 Fenerbahçe | 05.05.2010



Yalnız Alex ne gol attı bee. O golü bence dünyada atabilen futbolcu olmaz..
 
Cevap: ZTK Final | Trabzonspor 3-1 Fenerbahçe | 05.05.2010



Alexin golü neden abartiliyor anlamiyorum. Garip bir goldu, kabul, sahalarda bu tür goller az atiliyor, kabul ama abartilacak bir gol kesinlikle degil.
 
Cevap: ZTK Final | Trabzonspor 3-1 Fenerbahçe | 05.05.2010



Trabzon 3'ü baştan atsaydı bu kadar zevkli olmazdı. :D

Kupa bizim lig bizim tezahuratı güzeldi. İkisinde de babayı alacaklar.
 
Cevap: ZTK Final | Trabzonspor 3-1 Fenerbahçe | 05.05.2010



son 10 dakikada fenerbahçemizin önemli fırsat yakalamasına fırsat vermeyen trabzonspor, son dakikada colman ile bir gol daha buldu ve maçı 3-1 kazanarak 2004' ten bu yana ilk kez türkiye kupasına uzandı.



angutlardan seçmece -- siz kaç senedir alamıyosunuz ? :D



emaneti geri alacaktınız nooldu ? Şimdi yine giriş sayfanıza hadii kızlar diye uyutma moduna mı geçtiniz yoksa ?
 
Geri
Üst Alt