Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
geleneksel Haberleri, Son Gelişmeler ve Transferler
Öncelikle yarışmacı - şarkı isimlerini paylaşayım;
Bariş Savaş - Cem Karaca
B. Arda Aycan - Richard Ashcroft
Can BÜYÜK - Mümin Sarıkaya
Mehmet Arslaner - Nickelback
Can Uz - The Dead Kennedys
Alpay Asma - Jeff Beck & Joss Stone
Ozan Tokgöz - Darkestrah Zaman
Aslan Türkoğlu - M.S.G Nıghtmare...
Herkese merhabalar, Uzun bir aradan sonra 92. Geleneksel GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması için kayıtlar açılmıştır.
Yarışmada konsept bulunmamaktadır, yasaklı şarkılar hariç istediğiniz şarkı ile katılabilirsiniz.
Yarışmada bir şarkıcı/grubun birden fazla parçası yer alamayacaktır.
YASAKLI...
Herkese merhabalar, 90. Geleneksel GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması için kayıtlar açılmıştır.
Yarışmada konsept bulunmamaktadır, yasaklı şarkılar hariç istediğiniz şarkı ile katılabilirsiniz.
Yarışmada bir şarkıcı/grubun birden fazla parçası yer alamayacaktır.
YASAKLI ŞARKI LİSTESİ...
Herkese merhabalar, 89. Geleneksel GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması için kayıtlar açılmıştır.
Yarışmada konsept bulunmamaktadır, yasaklı şarkılar hariç istediğiniz şarkı ile katılabilirsiniz.
Yarışmada bir şarkıcı/grubun birden fazla parçası yer alamayacaktır.
YASAKLI ŞARKI LİSTESİ...
Toplanalım beyler. Olaylı geçen yarışmanın sonuçlarını nihayet açıklıyorum. :D
Samet Güven Can BÜYÜK Teoman Eraslan Ozan Tokgöz Ayberk Çetin B. Arda Aycan Mehmet Tokat Aslan Türkoğlu Muhammed Safa Eker Can Uz Yasin Şimşek Fuat Ekinci Ömer Çoban Erman Türker Ali Karadal Tuncay Van Tuncay Tum...
Şampiyonluk sonrası sözümüzü tutalım. :D
Herkese merhabalar, 88. Geleneksel GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması için kayıtlar açılmıştır.
Yarışmada konsept bulunmamaktadır, yasaklı şarkılar hariç istediğiniz şarkı ile katılabilirsiniz.
Yarışmada bir şarkıcı/grubun birden fazla parçası yer...
Beşiktaş camiasının her sene eksiksiz olarak puan kaybında ağlamaları dikkatinizi çekti mi? Biz fener ağlama dedik demesine ama ben beşiktaşın daha çok ağladığını düşünmekteyim. Hep onlar haksızlığa uğradı, kendilerine göre şerefli 3.lükleriyle avunup bizim şampiyonluklarımıza laf ettiler...