Mustafa Kalpakoğlu
Büyük Kaptan
- 11 Haziran 2011
- 21.959
- 16.567
- 2.648
ROK bi ara boşnaklarla ilgili birşey demişti, bu çöpü kastetmiş herhalde
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
kayseri ilk yarı delik deşik etti be bizi ne baskısı top adamlardaydı zatenNeymiş,
Rakipler Galatasaray'a baskı yapmıyormuş, hep rahat bırakıyorlarmış, maçı bırakıyorlarmış,
Yunus'a kimse basmamış mesela, boş bırakmışlar.
Bu yüzden sonuçlar böyle oluyormuş.
Okan hoca düşmanlığı yaptığını gördüğüm an en büyük düşmanın ben olacağımkayseri ilk yarı delik deşik etti be bizi ne baskısı top adamlardaydı zaten
her zaman dost kalacağızOkan hoca düşmanlığı yaptığını gördüğüm an en büyük düşmanın ben olacağım
Bu da böyle biline
Sezon sonu pancara dönmüş suratlarını izleyeceklerimiz listesine kendisini de aldık bu akşam. 1 sene önce anlatmıştıkMalın teki olduğunu geçtiğimiz haftalarda söylemiştik.
Kendisi pavalı kuçudan fazlası değil.
Birileri tarafından yayıncı kuruluşa konulmuş bir ajan fazlası değil.
Üç senedir izliyoruz zaten yav rtş.Sezon sonu pancara dönmüş suratlarını izleyeceklerimiz listesine kendisini de aldık bu akşam.
Bul ve paylaş buradaŞu adamın ne dediğini biri söylesin artık
Okan Buruk'un açıklaması üzerine GS de top oynamadı hakeme bağlamak olmaz bakın Ts Kocaeli ve USG maçında kazanamadı demek ki kötü oynuyor dediŞu adamın ne dediğini biri söylesin artık
BuldumBul ve paylaş burada
Okan Buruk'un açıklaması üzerine GS de top oynamadı hakeme bağlamak olmaz bakın Ts Kocaeli ve USG maçında kazanamadı demek ki kötü oynuyor dedi
Emre Aşık Fb top mu oynadı dedi bu da atladı hemen ama bak Tedesco hakem konuşmadı dedi ne koşuşacak ise