#14 Elvir Baljiç

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sanki hiç sahaya çıkmamış
Kontra nedir ya mal
Ne malı sığır
Ne sığırı öküz
Öküzde olmaz eşek 🫏
 
bunu dandik fener'inin bile 6 attığı gariban bi rakibe karşı oynanan maçtan sonra söylemesi zaten insani zeka ve ahlakını kanıtlar nitelikte.
 
Malın teki olduğunu geçtiğimiz haftalarda söylemiştik.

Kendisi pavalı kuçudan fazlası değil.
Birileri tarafından yayıncı kuruluşa konulmuş bir ajan fazlası değil.
 
:red: Sezon sonu pancara dönmüş suratlarını izleyeceklerimiz listesine kendisini de aldık bu akşam. 🔒
 
Şu adamın ne dediğini biri söylesin artık
Okan Buruk'un açıklaması üzerine GS de top oynamadı hakeme bağlamak olmaz bakın Ts Kocaeli ve USG maçında kazanamadı demek ki kötü oynuyor dedi

Emre Aşık Fb top mu oynadı dedi bu da atladı hemen ama bak Tedesco hakem konuşmadı dedi ne koşuşacak ise
 
Hakemlik ne varda hakeme tepki veriyorsun, biraz takimi top oynatmaya calis demis bizim hocaya

@Emrah Yıldırım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt