17/18 B Grubu M:2 | Reggio Emilia 74-71 Galatasaray Odeabank | MS | 18 Ekim | S Sport

EuroCup'un en kek iki ekibi sanırım.
 
Renfroe Russ Smithden bile leş muazzam bir tercih olmuş
 
Emir'in seviyesinin altında ABD'liler var takımda.
 
Preldzicccccc
 
Nerede beyinsiz amerikalı var takima doldurmuşuz. Tebrikler.
ergin ataman da bunu iyi yapiyordu nispeten daha yüksek bütcesi olmasina ragmen. 3-5 haftada giden abdli oyuncular vardi sanirim dentmon muydu neydi herifin ismi.

arada galatasarayin basket maclarini izlerim ama basketten pek anlamam bunu cok kez söylemistim ama eskiden lakovic, mensah-bonsu, patric young, shipp, haluk yildirim, erceg, micov, boniface ndong, hawkins gibi cok iyi basketciler görmüstük. fitipaldo gibi düzenli olarak airball atabilen herifleri gördükten sonra artik göksenin köksal kaptan olmus. fazla yorum yazmaya gerek yok :asd22:
 
Bi sayı atın be kardeşim.
 
Düşünün takımın yıldızı Emir Preldzic yani o kadar kötüyüz.
 
Leş bile değil takım yaw Ligde Play-offa kalmak başarı olur bu takıma
 
61-66
69-66

Beyinsizler
 
Geri
Üst Alt