17/18 B Grubu M:2 | Reggio Emilia 74-71 Galatasaray Odeabank | MS | 18 Ekim | S Sport

Karakter koyan tek kişi Emir düşünün.
 
Reggio ilk galibiyetini çöp ordusu karşısında alacak
 
61-66'dan
72-66'ya...
 
Summers maçı satsan böyle oynarsın.Kapatsınlar şu şubeyi.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Böyle şerefsizlere para kazandırmayın kardeşim, 16-17 yaşındaki çocuklar gelsin oynasın.

Rezalet.
 
Fitipaldo ayarında oyun kurucu bile yok :asd22:
 
Hardy 100 tane daha atsa birini sokamayacak :D pohah
 
Ulan ilk yarıyı izledikten sonra rakip çok zayıf , maç keyif vermiyor deyip ikinci yarıyı izlememiştim. Bu takıma bile kaybetmeyi başarmışız.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
erman kunter= basketbolun mustafa denizlisi
 
Kimdi burada Hardy iyi ki geldi diyen :D
 
Delle Valle bizi yendi. En son Ahmet Cömert'te 100 kişiye oynarken böyle maçlar veriyorduk bir 10-15 sene oluyor işte.
 
Hardy ronfoe hamleleri bu sezonu çöpe attı,hadi ronfoe anlanır da tsde oynayamayan adamı skorer diye aldık ne diyim yani

D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Son düzenleme:
Kardeşim sene başında Hardy geldiğinde baya sövmüştüm hatırlarsan hatta “Bu adam bu kadar kötü mü yaw?” diye sormuştun. Dün cevabı aldın sanırım :oley:

Aldım aldım.Bayern maçı ilk çeyreğinde son saniye üçlüğü dışında bir şeyini görmedim herifin.
 
ergin ataman gecen sene basinda oyun kurucu mevkine dentmon ve russ smith'i aldiginda subeyi kapatti zaten, o gunden beri olanlar formalite.
tek atimlik kursunumuz vardi Onu da kotu harcadik
 
2 sezondur elimizdeki bütçelerle en rezil kadroları kurmayı başarıyoruz.
 
takip eden var mı hala bu branşı. ben şahsen bıraktım artık. ilgimi çekmiyor hiç.
 
Geri
Üst Alt