Benim umurumda olmaz. Ama takdir edersiniz ki bu farklılık takımın popülaritesi açısından önemli. Pazarlama ve reklama kulüplerin önem vermesi gerekir.
Neredeyse her evde var olan, reytingi yüksek olan ATV'de yayınlanması mı önemli; yoksa varlığından çoğu kişinin haberi bile olmadığı ASPOR'da mı? Bunu sen, ben futbol severler için düşünme. Biz her türlü yayına ulaşırız. Bu tanıtım ve reklam açısından küçük görülebilir ama çok önemlidir. Herhangi bir ürünün bırakın 90 dakika gösterilmesini prime time'de 10 saniye gözükmesi için bir ton para ödenmesi gerekir.
Şu örneklere bakalım.
Fenerbahçe'nin 27 Aralık'ta oynanan ve ATV'de yayınlanan İstanbulspor maçı:
Fenerbahce - İstanbulspor (27.12.2017) Mac Detayı - Turkiye Kupa Son 16 Turu 2017/2018 @ Mackolik.com
O maçın reyting tablosu:
Rating | MedyaTava - Yazmadıysa Doğru Değildir
Aynı hafta, ertesi gün Galatasaray'ın Bucaspor'la oynadığı karşılaşma ASPOR'da yayınlanmış.
Galatasaray - Bucaspor (26.12.2017) Mac Detayı - Turkiye Kupa Son 16 Turu 2017/2018 @ Mackolik.com
Bizim maçın reytingine dikkat. Üç ölçümde de ilk 100'e girememiş.
Rating | MedyaTava - Yazmadıysa Doğru Değildir