Bilal Özer
Sarı Üye
- 9 Mayıs 2009
- 412
- 5
- 1.288
dany i chedjou yu gördükçe çok yanlış zamanda geldiğini görüyorum
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Bir gece ansızın gecenin 3. De KAP a bildirmiştik ne mutlu olmuştum.
İşsuzlikten oluyor aga hep bunlar
Mert bu adam nerden aklina geldi simdi gecenin bu vaktinde

Neill ve Ujfalusi bu iki futbolcuyu keşke daha genç yaşlarda izleyebilseydik takımda. Hatta her ne kadar farklı dönemlerde forma giymiş olsalar da, Neill - Ujfalusi ikilisi müthiş olurdu.
Hagi bunu önlibero oynatmıştı çok akıllıcaydı başkası olsa m.sarp barış ayhan yapardı ortaalanı
Yanlış hatırlamıyorsam Çanakkale'ye gidip 1915'deki savaşı anlatan bir belgesel çekmişti. Hatta GS TV yayınlamıştı diye hatırlıyorum. Şimdi araştırdım bulamadım. Ama çekildiğini hatırlıyorum. Bilen/bulan varsa paslayabilir mi ?
Böyle birşey var. Bir gözat istersen.
Lucas Neillâin Sunumuyla âAnzak Torunuâ Galatasaray.comâda
Yanlış hatırlamıyorsam Çanakkale'ye gidip 1915'deki savaşı anlatan bir belgesel çekmişti. Hatta GS TV yayınlamıştı diye hatırlıyorum. Şimdi araştırdım bulamadım. Ama çekildiğini hatırlıyorum. Bilen/bulan varsa paslayabilir mi ?