Ok işte ben de gerekmez diyorum üstat. 5 versinler 6 versinler, yine de gerekmez.
Gs sponsoruyla başka yerden bulur o parayı.
Gidip orada fbli hakemlerin 50 dk 0 faul verdiği, fener kazansın diye takla atacağı, fbli holigan yöneticilerin Arap bağlantılarıyla ayarladığı ne idüğü belirsiz bir organizasyonda fbli topçularla kavga dövüş rezil bir maç izletip Arap eğlendirip 5-6 m euro alınacağına, şerefimizle evimizde oturalım daha iyi.
Yereldeki maximum düzeyde şeref sorunu olan rakiplerimiz ile minimum düzeyde sahaya çıkmalıyız.