⚽ 2025 Süper Kupa YF | Galatasaray 4-1 Trabzonspor | MS | 5 Ocak | ATV

Ok işte ben de gerekmez diyorum üstat. 5 versinler 6 versinler, yine de gerekmez.

Gs sponsoruyla başka yerden bulur o parayı.

Gidip orada fbli hakemlerin 50 dk 0 faul verdiği, fener kazansın diye takla atacağı, fbli holigan yöneticilerin Arap bağlantılarıyla ayarladığı ne idüğü belirsiz bir organizasyonda fbli topçularla kavga dövüş rezil bir maç izletip Arap eğlendirip 5-6 m euro alınacağına, şerefimizle evimizde oturalım daha iyi.

Yereldeki maximum düzeyde şeref sorunu olan rakiplerimiz ile minimum düzeyde sahaya çıkmalıyız.
Yav Fener niye ayarliyormus hakemleri falan o nereden cikti? Gidip TFF adam gibi UEFA lisansi olan yabanci hakemler getirecek , Fener'in bu isin icinde sozu olamaz ya. Ben Arabistan'dan bahsetmiyorum bu arada, az onceki ornegimde Brezilya demistim.
 
Yav Fener niye ayarliyormus hakemleri falan o nereden cikti? Gidip TFF adam gibi UEFA lisansi olan yabanci hakemler getirecek , Fener'in bu isin icinde sozu olamaz ya. Ben Arabistan'dan bahsetmiyorum bu arada, az onceki ornegimde Brezilya demistim.
mevcut tff başkanının koltukta olduğu her dakika, söz onlardadır. bugüne kadar olan aksiyonlardan ben bu çıkarımı yaptım. yabancı hakem falan da getirmezler. 600 yıl yabancıları biz yönettik şimdi onlar mı bizi yönetsin der süper tff başkanımız.
:asd:
 
mevcut tff başkanının koltukta olduğu her dakika, söz onlardadır. bugüne kadar olan aksiyonlardan ben bu çıkarımı yaptım. yabancı hakem falan da getirmezler. 600 yıl yabancıları biz yönettik şimdi onlar mı bizi yönetsin der süper tff başkanımız.
:asd:
Suanki TFF zaten mal ordusu o konuda haklisin. Yani o herif orada durdugu surece adaletli bir anlayis beklememek lazim elbet.
 
Uğurcan
Sallai A.kerim Sanchez Kazimcan
Torreira Lemina
Sane Yunus Barış
İcardi

5 ten aşağı atarsak yenilmisiz sayacağım
 
fikstür yoğun sıkıştırmayalım

elenelim
Hakkımız olan kupayı bedava mı verecez? Hem süper ligi hem Türkiye kupasını aldık. Normalde süper kupayı direkt bizim almamız lazımken bir de yarı final oynuyoruz. Şikecilere 1.dk dan tıklattığımızda aldığım hazzı 2 süper lig şampiyonluğuna degismezdim ben o gün.
 
fikstür yoğun sıkıştırmayalım

elenelim


Zaten 1 mac var, finale cikinca 10 Ocak'ta oynuyorsun onu da. Ondan bir kac gun sonra Fethiye ile kupa macimiz var yani gidip o macta rotasyon yapariz. Lig maci zaten ondan sonra basliyor.

Bazen ezbere yazmak hosumuza gidiyor galiba. 1 mac daha oynayip ucunda kupa var.
 
Zaten 1 mac var, finale cikinca 10 Ocak'ta oynuyorsun onu da. Ondan bir kac gun sonra Fethiye ile kupa macimiz var yani gidip o macta rotasyon yapariz. Lig maci zaten ondan sonra basliyor.

Bazen ezbere yazmak hosumuza gidiyor galiba. 1 mac daha oynayip ucunda kupa var.
gereg yog

ts finalde fb ile didişsin
 
Şunlara 5 tane atmazsaniz bidaha ne desteklerim ne birsey yaparin. 5 kere sampiyon olmus hamsi kafalilar gelmis bana Galatasaray- Genclerbirligi macinda 7 milyon prim verilmis Genclerbirligine mactan sonra ama Ts macinda yendikleri halde tek 4 milyon almkslar diyor. Lan Galatasaray ile trabzon birmi? Biri Türkiyenin en büyügü digeri 5-6 kere sampiyon olmus Tsli milletvekilleri ve TFF baskaninin Sampiyonluk potasnda tutmaya calistigi takim. Bu hamsilere 5 tane atacaksiniz
 
Geri
Üst Alt