Dün Okan Buruk bayağı 3+1 oyun kurdu. Davinson & Abdülkerim ikilisinin ya arasına ya sağ tarafına sürekli İlkay eklendi hemen önlerinde Sara vardı aslında bir dörtgen kurdular orada. İşin enteresan tarafı genelde 2 bek oyuncusundan birini burada tutup 3+2 oyun kurulumunu izliyorduk biz. 3+1 'in en büyük farkı bek oyuncularını bayağı açıkta konumlandırdık. Eren sürekli sol çizgide genişlik kazandırdı Sallai sürekli içeri koridoru kullandı Sane orada kendini dışarı attı Yunus ve Barış da bayağı Icardi 'nin civarında oynadılar.
Aslında en son oynadığımız Kasımpaşa ve Antalya maçlarında da buna çok benzer kurgular izledik orta sahada İlkay & Torreira ikilisiyle ve beklerde Sallai & Kazımcan ile. Çok da işe yaramış gibi görünüyor Antalya maçı 4 gol Kasımpaşa maçı 3 gol Trabzon maçı 4 gollü galibiyetler geldi. Şimdi bunu oynatan başarılı olan Okan Hocanın Jakobs ve Singo döndükten sonra bile yeniden bu beklere geçeceğine pek de ihtimal vermiyorum açıkçası
Eğer istediği gibi kaliteli bir 6 numara transfer edilirse yine Abdülkerim & Davinson ikilisinin yanında 6 numaranın önlerinde Torreira 'nın olduğu 3+1 benzeri bir oyun kurulumu görebiliriz ki bunu oynamak için de bek oyuncuları Singo ve Jakobs değil de Sallai ve Eren gibi geliyor hatta Kazımcan bile bu rolde işimize yarıyor.
Tabii bu söylediğim bizim ligimizde geçerli şampiyonlar liginde Atletico veya City maçlarında böyle çıkılacağını hiç zannetmiyorum yine Liverpool maçında olduğu gibi Jakobs & Singo 'nun defansif bek rolüne orta sahayı Lemina & Torreira ikilisiyle tutmaya ihtiyacımız olacak maçlar bunlar.