⚽ 2025 Süper Kupa YF | Galatasaray 4-1 Trabzonspor | MS | 5 Ocak | ATV

Gollerin her biri çok güzel keyif vericiydi

Gerekeni yaptık sıra kupayı almakta
 
Bu herifin suratının her bir golümüzden sonra şu ifadeye büründüğünden adım gibi eminim

1767651480127.webp
 
Ulan istanbul ocak ayinda 16 17 derece olacak , antepte mac var ama 2 derece soguk hava berbat zemin

Hayatta ilk defa karsilastim galiba
 
ofsayt pozisyonunda hacıosmanoğlu

 
Dün Okan Buruk bayağı 3+1 oyun kurdu. Davinson & Abdülkerim ikilisinin ya arasına ya sağ tarafına sürekli İlkay eklendi hemen önlerinde Sara vardı aslında bir dörtgen kurdular orada. İşin enteresan tarafı genelde 2 bek oyuncusundan birini burada tutup 3+2 oyun kurulumunu izliyorduk biz. 3+1 'in en büyük farkı bek oyuncularını bayağı açıkta konumlandırdık. Eren sürekli sol çizgide genişlik kazandırdı Sallai sürekli içeri koridoru kullandı Sane orada kendini dışarı attı Yunus ve Barış da bayağı Icardi 'nin civarında oynadılar.

Aslında en son oynadığımız Kasımpaşa ve Antalya maçlarında da buna çok benzer kurgular izledik orta sahada İlkay & Torreira ikilisiyle ve beklerde Sallai & Kazımcan ile. Çok da işe yaramış gibi görünüyor Antalya maçı 4 gol Kasımpaşa maçı 3 gol Trabzon maçı 4 gollü galibiyetler geldi. Şimdi bunu oynatan başarılı olan Okan Hocanın Jakobs ve Singo döndükten sonra bile yeniden bu beklere geçeceğine pek de ihtimal vermiyorum açıkçası

Eğer istediği gibi kaliteli bir 6 numara transfer edilirse yine Abdülkerim & Davinson ikilisinin yanında 6 numaranın önlerinde Torreira 'nın olduğu 3+1 benzeri bir oyun kurulumu görebiliriz ki bunu oynamak için de bek oyuncuları Singo ve Jakobs değil de Sallai ve Eren gibi geliyor hatta Kazımcan bile bu rolde işimize yarıyor.

Tabii bu söylediğim bizim ligimizde geçerli şampiyonlar liginde Atletico veya City maçlarında böyle çıkılacağını hiç zannetmiyorum yine Liverpool maçında olduğu gibi Jakobs & Singo 'nun defansif bek rolüne orta sahayı Lemina & Torreira ikilisiyle tutmaya ihtiyacımız olacak maçlar bunlar.
 
Kusursuz bir galibiyet. Barış Alper harika bir gol ve mücadele, Yunus Akgün çok şık bir gol, İcardi 1 gol ve 1 asistle imzasını attı, Eren formayı golle aldı, Leroy Sane yine olağanüstü bir oyun ve asist. Uğurcan, Abdülkerim ve Sanchezde çok iyiydi. Tebrikler Galatasarayım !
iz51jl.webp


SM-M127F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst Alt