⚽ 2025 Süper Kupa YF | Galatasaray 4-1 Trabzonspor | MS | 5 Ocak | ATV

4-1 kazanacağımızı düşünüyorum
1767642459805.webp
 
Süper Kupa finalin var ama tribünün yarısı boş ve marifet gibi tv sadece o boş olan yeri gösteriyor.
Hiç olmazsa satilmayanlari Galatasaray taraftarına verseydiniz.
 
Ulan ne kadar estetikten yoksun bir turnuva, turnuvanın logosu garabet görsel grafik tasarım rezil. İdefix golün toplarını bile entepli dayıya toplatıyor güzel bir kadın yerine. :giggle:
 
3. gol ne güzelmiş. Leroy ters köşeye yatırmıs rakibi. Yunus'a al da at demiş. Tabi oraya getiren Barış'ın da hakkını teslim etmek lazim. Ilk golü de müthiş bu arada.
 
gol olan topları idefix sitesinde satacaklar herhal
 
Her şey bir kenara Okan hocayı tebrik ediyorum. Ereni daim diri tuttu. Ceza bitince ilk maçında güvendi ve Ereni geri kazandı, kazandık
 
Bir de ilk maclarda takima daha alisamadigi icin Sane'ye cop diyenler vardi burada. Alemsiniz ha :D

Adam fena, fenaaaa
 
futbol maçında gol oldukça dayı çıkartıp duruyorlar ekrana hiç kafa basmıyor

hey gidi eski türkiye

400x225.webp
 
Geri
Üst Alt