#23 Kaan Ayhan

Sezon başında tosuncuk gibiydi şimdiki hali ile tam tosun olmuş.
 
o bacağım girsin hareketini kime yaptığını delikanlı gibi izah etsin, kontratının hala feshedilmemesi ciddi manada rezilliktir.
 
galibiyet golünü atan, milli takımı tam rezillikten kurtaran galatasaray topçusudur. kuşkaşların seslerini ardlarına kaçırmıştır.
 
O hareketi kime yaptı acaba. Ulan ayrica tüm dünya taş taş malzemesi yaptı sosyal medya da her gördüğümde utanıyorum yapacağın iş batsın senin. Şu 6-7 topçuyla yollarımızı derhal ayırmamız lazım en başta kaan, ilkay ve icardi. Bu yaşlı papazları derhal köylerine postalamamiz lazım.
 
O hareketi kime yaptı acaba. Ulan ayrica tüm dünya taş taş malzemesi yaptı sosyal medya da her gördüğümde utanıyorum yapacağın iş batsın senin. Şu 6-7 topçuyla yollarımızı derhal ayırmamız lazım en başta kaan, ilkay ve icardi. Bu yaşlı papazları derhal köylerine postalamamiz lazım.
İgne amerikalilar gol atinca hareket felan cektiler. O ns karsiydi sanirim
 
Kayarken bi resim vardi. Biraz belliydi sanki. Öyle kilolu felan degil
Sen buna kilolu degil hatta six packi var mi diyon 🤦

Adamin yağlı göbeği, bacaklari net ortada.
7681d64f35fcdd3ca7c8ddb533d31eb7.jpg
 
Karakteri yeterli düzeyde degil
 
Ya bu arada daha 31 yaşında he. Bu nasıl bi salmadır arkadaş, tabii kontratı al parayı al yat mis gibi

Yazık, italyanın küme düşecek takımına gitseniz kulübe daha çok saygı duyarsınız muhtemelen

En azından sahaya böyle çıkmazsınız
 
Tüm sezon tatil yapıp sezon sonu 1 tane gol atıp triplenmek alışkanlık haline geldi. Bir de gidip sözleşme uzattılar, şaka gibi
 
Geri
Üst Alt