3.GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması Sohbet Topiği | Kazanan : Atakan Kenar

Mert Erak

10 Numara!
Katılım
22 Kasım 2008
Mesajlar
13.608
Tepkime puanı
9
Puan
1.363
Öncelikle bu topic sadece katılanları belirleme topiğidir.Şimdi katılmak istiyorsanız bu topice "Katılıyorum" şeklinde bir mesaj atmanız yeterlidir.Katılımları bekliyoruz...40 kişi olacak.



KURALLAR



-Eurovision şarkılarıyla katılamama kuralı kalkmıştır.

-Yarı finalde elenenler finalde artık kullanabilecektir.

-Türkçe şarkıyla katılamama kuralı kalkmıştır.Ama abuk subuk şarkıları kabul etmem.

-4 kişilik bir juri olacak.Onların oyları 3'le çarpılacak 3'e çarpıyoruz çünkü pi sayısı olduğu için.


-Yarı finale çıkanları açıklarken puanları açıklamayacağım,finalde açıklayacağız ve kimin kime oy verdiğini söyleyeceğiz.





2.yarışma biraz sönük olmuştu ama bu çok daha iyi olacak.Oylamaları 2-3 günde halledeceğiz yarıfinal yarın final de Çarşamba olacak.Hemen bitireceğiz yani.Yarışma önerilerini de buraya alıyorum.Katılıyorum diyenler sonra öneri yapabilir.





Onur Albakar,Doğancan Mercan ve Cenk Yelkenci juri olacak benle birlikte.



GSCİMBOM 3.EUROVİSİON ŞARKI YARIŞMASI KATILACAKLAR



1-Alpay Asma

2-Emre Ateş

3-Özgün Yazgan

4-Atakan Kenar

5-Mustafa Piliç

6-Tolga Akdağ

7-Kaan Kapcı

8-Sercan Üstün

9-M.Raşit Ünver

10-İnan Yılmaz

11-Alemdar İbaret

12-Aydın Kay

13-Umut Yaşar

14-Enes Sever

15-Yunus Can

16-Emre Zeytun

17-Efehan Yıldız

18-Fatih Aybars Hakan

19-Nejdet Ferit Nejo

20-Necati Şen
 
Cevap: 3.GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması Katılım Topiği



Hadi herkez katılsında şarkıları koyalım.
 
Cevap: 3.GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması Katılım Topiği



Katılıyorum :)
 
Cevap: 3.GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması Katılım Topiği



Katılıyorum.
 
Cevap: 3.GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması Katılım Topiği



Katılıyorum
 
Cevap: 3.GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması Katılım Topiği



Katılıyorum.
 
Cevap: 3.GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması Katılım Topiği



Katılıyore .
 
Cevap: 3.GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması Katılım Topiği



Katılıyorum.
 
Cevap: 3.GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması Katılım Topiği



Katılıyorum...

yanlız oylamada oylarımı erken göndereceğim zira iş saatim tam oylama saatine denk geliyor bilginize...:)
 
Cevap: 3.GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması Katılım Topiği



Yaz yaz yaz.
 
Cevap: 3.GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması Katılım Topiği



Benide yaz reis.
 
Cevap: 3.GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması Katılım Topiği



Yazzz.
 
Cevap: 3.GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması Katılım Topiği



bende varım
 
Cevap: 3.GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması Katılım Topiği



Up.
 
Cevap: 3.GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması Katılım Topiği



varım len bu sefer iddialı geliyorum yaz:D
 
Cevap: 3.GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması Katılım Topiği



Bende varım. :D
 
Cevap: 3.GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması Katılım Topiği



İstek ve katılım bu sefer çok az :(
 
Cevap: 3.GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması Katılım Topiği



Mert bana kalırsa 20 kişi al.Az olsun öz olsun. :D



Hem tüm şarkıları dinleyebiliriz.
 
Cevap: 3.GSCimbom Eurovision Şarkı Yarışması Katılım Topiği



20 kişi katılsın.Daha butik,daha zevkli bir yarışma yapalım.İş olsun diye katılan arkadaşlar olmayacağı için oylamalar da hızlı yürür.Zevkli bir olay olur.
 
Geri
Üst Alt