#33 Gökdeniz Gürpüz

Çok bile kaldı. Futbolu bırakması kendi yararına olur. Yolu açık olsun.
 
2 sene sonra 2. Ligde oynayacak adamlar icin ortaligi karistirmaya gerek yok .. cop gibi geldi cop gibi gidiyor insan utanir da az fizigini gelistirir .
 
Allah kurtardı arslanım
Geçmiş olsun
 
Elalemin 16/17 yaşlarındaki oyuncuları takır takır oynuyor A takımda. Beni en son heyecanlandıran genç oyuncu Arda Turan’dı aradan 20 sene geçti bir tane genç üst düzey yetenek çıkarmadık.
 
Okan Hapishanesinden kaçtı

92decbff1d979f9e98f2898a2c0462ea.gif
 
Denendi, olmayacağı görüldü, gitmesi gerekiyordu, gitti. Üzerine konuşulacak bir şey yok. Bu tür denemelere, doğru seçimler yapılarak devam edilmeli her halükarda; 5 deneme yapıp birini tuttursan bile büyük kardır.
 
Geri
Üst Alt