- 25 Kasım 2008
- 13.378
- 11.996
- 2.168
Sabri kim de Gs onun doğum gününü kutlamak zorunda olsun. İzlemesek bilmesek takıma büyük katkılar sunmuş sanacağız. Bence kulüp bu şahıs yıllarca nasıl bu takımda forma giydi diye özür mesajı yayınlamalı
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
onu da yanlış söylediler 1 tane fazla bom söylediDakika 2.17 de forumumuzun ismi zikrediliyor
mr. gassaray
mr. galatasaray
Mr Galatasaray