- 22 Kasım 2008
- 3.026
- 109
- 1.333
Cevap: # 57 Sinop
Ben varım ben


Ben varım ben
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Sinop'un neresinden ?
Merkez Zeytinlik.
Evim tamamen gerzeye bakıyor![]()
Bende Sinopluyum.Boyabat.Biraz vefasızım ama İstanbuldan ayrılıp gidemiyorum![]()
bende sinop merkez![]()
Başvuru yapmak için bu konuya aşağıdaki gibi cevap verin.
Ad-Soyad :
Bulunduğu Yer :
Yaş: