# 57 Sinop

Cevap: # 57 Sinop



Ben de varım ama okul bizi İstanbul'a mahkum etti:)
 
Cevap: # 57 Sinop



Bende Sinopluyum.Boyabat.Biraz vefasızım ama İstanbuldan ayrılıp gidemiyorum:D
 
Cevap: # 57 Sinop



oturuyordum şimdi üni için istdeyim ama tatilde yine güzel memleketimdeyim gelincikte oturuyorum renkdaş
 
Cevap: # 57 Sinop



kardeşler sinopa geldiğmizde bi görüşüp birlikte kahveye maça gidelim ya :)
 
Cevap: # 57 Sinop



birde sinopta benim belirtmek istediğim bir çok olay oluyor bunların başında şampiyonluk turlarına polisin izin vermemsi ( ki ne tesadüftür sadece galatasaray taraftarına ) bu çok can sıkıcı gerçekten arabaları durdurup geçişe izin vermemesi filan bir sürü sorun bence sinopta bu kadar galatasaray taraftarı var gerçekten yazık oluyor şampiyonluk turu bile zar zor attırıyorlar ...
 
Cevap: # 57 Sinop



ama nedense bir tek galatasarayın şampiyonluğunda uyguluyor ..
 
Geri
Üst Alt