Annan: "Galatasaray'la anlaştım"

Tamer Kaptan

10 Numara!
Katılım
26 Kasım 2008
Mesajlar
10.982
Tepkime puanı
2
Puan
1.363
Rosenborg'un Ganalı futbolcusu Annan, Galatasaray'la anlaştığını ve transferi için takımların anlaşmasını beklediğini söyledi.



Transfer döneminin bitmesine az bir süre kala Galatasaray transfer çalışmalarını sürdürüyor. Sarı-kırmızılılar Ganalı milli oyuncu Annan transferinde mutlu sona yaklaştı.



Rosenborg'un 3-2 yendiği Start maçının ardından açıklamalarda bulunan Annan, Galatasaray'a transferi hakkında açıklamalarda bulunuyor.



Ganalı oyuncu "Bu akşam menajerimle konuştum. Şu anki planım önce milli görevimi yerine getirip ondan sonra Türkiye'ye gitmek. Ben Galatasaray'la anlaştım artık karar Rosenborg'un" şeklinde konuştu.



Kaynak: NTV Spor
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



Hayırlısı olsun.
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



madem bu adamı alma niyetleri vardı o zaman mehmet topaldan aldıkları parayla cana transferini neden yaptılar
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



Annan söylese de inanmamak lazım.Resmi açıklamayı bekleyelim.:p
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



İyi oldu bence bu, Annan da Cana da ne kadar yeterli olmasa da stoper bile oynayabilecek kapasitedeler. Zorlandığımız maçlarda 4-2-3-1 oynayabilecek kapasitede bir takım oluruz Annan transferiyle.
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



Adnnan Sezgin'i ikna edebilmişse iyi oyuncudur. Nasıl futbolcudur gelirse görürüz.
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



Misimovic ile Ibricic de gelecek galiba öyle konuşuluyor. Annan, Misimovic, Ibricic, Cana, Elano, Ayhan yedeklerle, rotasyonla, sakatlıklarla bizi bu sene götürür.
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



hayırlı olsun ozaman annan
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



İyi haber.

Annan,Emana,Misimovic üçlüsünden herhangi ikisi tatmin eder beni.



"Edit: düşündüğünüz gibi değil. " :p
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



Nasıl futbolcu bu pek iyi futbolcu değil diyenler vardı
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



Gayet iyi toparlayıcı bir futbolcu.Dünya kupasının en iyilerinden idi ülkesi adına.Mükemmel transfer olur.Haydi hayırlısı.Geç kaldık bari değsin.
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



Annanıda al gel.
 
Geri
Üst Alt