Annan: "Galatasaray'la anlaştım"

Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



Biraz önce kan kardeşim olan yakupla Galatasaray hakkında konuşuyorduk ve Galatasaray küme düşer dedi bu kadroyla bende aynen böyle dedim;

misimovic'i aldık ibricic'i aldık annanıda alıyoz, dedikten sonra yakup netten koptu sonra telden aradı bastı bana kalayı :asd: ana bacı muhabeti yapma diyor bana :asd:
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



Annan bizim olacak. Binicez uzerine, vurucaz kirbaci, vurucaz kirbaci! :D

sezercikvurucamkirbaciunutulmazsahne.jpg
:lol::lol::lol:
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



Babam dedi Galatasaray kimle ilgileniyor.Annan dedim.Küfür etti bana :(.
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



benim de babam sordu :D ben annan die bir futbolcu gs le anlastım demiş dedim.. o kim lan ben bi kofi annan ı biliyorum dedi :D bende yegeniymiş dedim koptu :D:D:D
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



Annan geldiğini söylemiş az kaldı transfer sezonu bitti bitiyor :)



ama ne demeişler bu devirde Annan'a bile güvenme.. Pardon o Babana bile güvenmeydi demi :P
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



Dünya kupasında gördük tam görev adamı bu üçlü orta sahayı istiyorum.Cana-Annan-Misimovic gerci Rijkaard Cana oynatmaz sarp oynatır yine.
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



bazi angutlar alin misimovici diyorlar, bazilari annan'i almaliyiz diyorlar, len ne kiskanç adamlar
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



annan olmasın formada ilk ismi yazılsın daha iyi olur:)
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



Kop gel Misimovic'le esmer kavruk.:asd:
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



Orta sahaya dinamizm getirecektir. Sarp ve Barış'tan daha yetenekli olduğunu Dünya Kupası'nda gördük.
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



Bu adam gayet iyi olacak alınırsa.
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



İbricic-Annan ikilisini 1 ay önce takıma katsalardı. Hem transferler çok daha ucuza biterdi hem takıma uyum sağlamış olurlardı, hem taraftar transfer diye delirmezdi hem de avrupadan elenmezdik.

Ve bu yapılabilirdi. Ama yok, hem Ledesma-Rosicky'nin peşinde koşuyorsun hem de 500 bin euro'nun pazarlığını yapıyorsun bir hafta...
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



annan-cana-misimovic orta sahamıza kalıte gelir..
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



Tip ve tarz olarak Essien'e benziyor ;).
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



Anthony ANNAN ´ ı Fenerbahçemize Istiyoruz ! angut.com da actiklari bi baslik *****lilerin
 
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"



Annan'in yaninda Cana yerine Tiote'yi alsaydik muthis bunaltan bir orta sahamiz olurdu.
 
Geri
Üst Alt