Ozan Kesgin
Cezalı
- 15 Ağustos 2009
- 31.229
- 5
- 1.483
Cevap: Annan: "Galatasaray'la anlaştım"
Annan'ı da al gel
Annan'ı da al gel
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
ana bacı muhabeti yapma diyor bana 
:lol::lol::lol:Annan bizim olacak. Binicez uzerine, vurucaz kirbaci, vurucaz kirbaci!
![]()

annan olmasın formada ilk ismi yazılsın daha iyi olur![]()