Antu isyanda!

Cevap: Antu isyanda!



Gerçekten şu son anons olayı olmasaydı bu gece bu kadar gülmezdik..Muhteşem bir sonla kapandı sezon..:asd:
 
Cevap: Antu isyanda!



Hayatım karardı yine. Bu acı dinmez. Kaldıramıyorum artık. Ama tek birşey diyeceğim‚ Başkan takımı ligten çeksin artık. Ya da karşımızdaki kahpe bizansa karşı sert önlemler alsın. Biz şampiyonluğu kaçırmadık‚ ŞAMPİYONLUĞUMUZ ÇALINDI! Bjk yine yattı. Sadece bu maç için konuşmuyorum‚ genel olarak diyorum.



Hee çaldılar gördüm :) 2 dakikalığına şampiyondunuz, sonra çıktı birisi dedi değilsiniz diye :D Çok pis şampiyonluğunuzu çaldılar var yaa, ben olsa o çalanı bulur gebertirdim..
 
Cevap: Antu isyanda!



.
 
Cevap: Antu isyanda!



Lanet gelsin adamlar UYANIYOR yavaş yavaş :(:(:(



Bunu engellemeliyiz,azizin arkasında durmalıyızki istifa etmesin fener doğru yolu hiç bir zaman bulmamalı.:b5:
 
Cevap: Antu isyanda!



Lanet gelsin adamlar UYANIYOR yavaş yavaş :(:(:(



Bunu engellemeliyiz,azizin arkasında durmalıyızki istifa etmesin fener doğru yolu hiç bir zaman bulmamalı.:b5:



6-0 ninnileri söylesek?



Yok o olmaz, modası geçti.



Fenerin kimsenin bilmediği büyüklüğünden bahsedelim.. Fener en büyüğünü alır, Fenerin büyüklüğü ne lig ne kupa büyüklüğüdür falan fistan diyelim, tekrar uyurlar.
 
Cevap: Antu isyanda!



Morelimi bozdular...antuya giremiyorum..alistik artik ama ..
 
Cevap: Antu isyanda!



antuya selamlar



koparzinho.gif
 
Cevap: Antu isyanda!



baslıkların birisi... bana en cok koyan ne anons ne giden sampiyonluk...

cok koyan olmus....
 
Cevap: Antu isyanda!



bi türlü açmaya biyerleri cesaret edemedi..



Dün hahahhaa GS sitelerini nasıl basacaz diye hazırlık yapıyolardı.. :asd: içlerinde fena patladı.
 
Cevap: Antu isyanda!



ulan yazıklar olsun beee, bi siteyi açıp güldürmediniz bizi :(
 
Cevap: Antu isyanda!



Açın lan siteyi...

kapıda kaldık...

iki makara yapcaz merak etmeyin lannn fazla acıtmıcaz...

zaten yeterince acıyodur şimdi...:asd:
 
Geri
Üst Alt