Arda: "İyi günde yanımızdalar!" | Yalanlandı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Necati Şanlı

"Şimdi ne desem ırkçılığa girer"
Tek Yumruk
Katılım
15 Eylül 2009
Mesajlar
65.124
Tepkime puanı
11.606
Puan
2.993
at1.jpg



"İyi günde yanımızdalar!"



Diyarbakırspor maçında oyundan alınırken trübünlerin protestosuyla karşılaşan kaptan Arda'yı maç sonrasında yönetici Murat Yalçındağ teselli etmeye çalıştı. Genç futbolcunun bu sırada "Ben bu protestoları hak etmedim... İyi günümüzde yanımızda olanlar şimdi başta ben olmak üzere tüm takımı yıpratıyorlar... Daha şampiyonluk için hiçbir şey bitmiş değil... Şampiyon olursak o zaman ne yapacaklar... Çok kırıldım ve üzgünüm" dediği öğrenildi.



Video



Kaynak: Ligtv.com.tr
 
Cevap: Arda: "İyi günde yanımızdalar!"



once bi kos sonra bakariz
 
Cevap: Arda: "İyi günde yanımızdalar!"



öğrenildi belirtildi duyuldu algılandı vs vs yalan haber
 
Cevap: Arda: "İyi günde yanımızdalar!"



şampiyon yap seni sırtında tasır bu taraftar.. basarısızlıgı degil ruhsuzlugu protesto ettiler
 
Cevap: Arda: "İyi günde yanımızdalar!"



O yuhalayan taraftarın hiç biri bu takım bu sene şampiyon olursa çıkıp sevinmesin.Gitsinler yuhlasınlar birilerini...
 
Cevap: Arda: "İyi günde yanımızdalar!"



O yuhalayanlar zaten Galatasaray 'lı değil ve Arda 'ya saygıları yok.
 
Cevap: Arda: "İyi günde yanımızdalar!"



Stadın çoğu alkışlayıp ''Büyük Kaptan'' dedi.

Aldırma o ıslıklayan densizlere Kaptan. ;)
 
Cevap: Arda: "İyi günde yanımızdalar!"



yuhalayan herkezin allah belasını versin :mad:



Adam sakat sakat oynadı her türlü fedakarlığı yaptı,Arda'ya yapılanlar çok büyük bir haksızlık.
 
Cevap: Arda: "İyi günde yanımızdalar!"



ya pardon konu ile alakasız olcakata d.bakır başkanının hak mahrumiyeti cezası yok muydu protokol tribününde oturduda
 
Cevap: Arda: "İyi günde yanımızdalar!"



Şimdi bu adam sienama kapattırdı diye yuhalandı. Zaten adam Takımın kötü gidişatında sakattı oynayamadı. Takım 5 puan öndeykende çok güzel tribüne çağırıyorlar Büyük kaptan diye. Joyu anladım ama bu adama protesto yakışmadı. Bendede para olsa bende yaparım sevgilime jest :)
 
Cevap: Arda: "İyi günde yanımızdalar!"



Yaninda deyilim!Senin suchun yok,suc seni kaptan yapanda!

Vakit geldi,ELVEDA!
 
Cevap: Arda: "İyi günde yanımızdalar!"



Tekrar tekrar belirtelim.Arda'ya yapılan protesto yanlıştı, yakışıksızdı ama Arda'nın oturup düşünmesi lazım ben bunları hakedecek ne yaptım diye.Kral Arda iken nasıl böyle tepki verilecek hale geldim diye düşünsün.Hatta alsın bu sezonun ilk 5-6 haftasından sonra oynanan maçların kasetlerini, gitsin evinde izlesin.O kendini beğenirse söyleyecek söz yok zaten.
 
Cevap: Arda: "İyi günde yanımızdalar!"



Arda çok güzel söylemiş , ruhsuzluk muhsuzluk bahane bunlar iyi gün , skor taraftarı. Bir nevi içimizdeki "Are you player" cılar...
 
Cevap: Arda: "İyi günde yanımızdalar!"



Cok Normal bence. Alistik zaaten...



Galatasaray Taraftari Galatasaray ugruna aglayanlari Yuhlar..!!



Örnek: Arda Turan, Hasan Sas..!!



Galatasaray ile Dalaga gecenler herzaman sevilir..!!



Lincoooooln, Lincoooooln, Lincooooln...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst Alt