- 17 Ağustos 2009
- 44.109
- 33.195
- 3.448
Cevap: Arda seneye giderse takımımızda 1. Kaptan kim olmalı ?
Bir sebebi olmalı "Neill" diyenlerin değilmi? Mesela gittiği her takımda kaptanlığa layık görülmesi, liderlik vasıfları, diğer oyuncular üzerindeki etkisi vs vs.. Sabri'de oyun içinde hiçbir kaptanlık vasfı göremiyorum. Kaptanlığın, illa "eski olana verilecek" diye bir kuralı yok. Şu takımda kaptanlığa en uygun 5 isim say deseler de liste şöyle olurdu;
1) Arda
2) Neill
3) M.Topal
4) H.Kewell
5) Sabri
Kewell'mı yı da geçtim, anlıyorum ki herkesde bir yabancı hayranlığı var da Neill için diyecek laf bile bulamıyorum. 1 aylık yabancıyı takıma kaptan olarak yakıştıranlar zamanında Lincoln'e niye laf söylediler acaba? Sabriden başka aday söylemek ayıptır günahtır. Neill diyenler de lütfen ellerini vicdanına koyup yeniden düşünsünler.
Bir sebebi olmalı "Neill" diyenlerin değilmi? Mesela gittiği her takımda kaptanlığa layık görülmesi, liderlik vasıfları, diğer oyuncular üzerindeki etkisi vs vs.. Sabri'de oyun içinde hiçbir kaptanlık vasfı göremiyorum. Kaptanlığın, illa "eski olana verilecek" diye bir kuralı yok. Şu takımda kaptanlığa en uygun 5 isim say deseler de liste şöyle olurdu;
1) Arda
2) Neill
3) M.Topal
4) H.Kewell
5) Sabri
