Arda seneye giderse takımımızda 1. Kaptan kim olmalı ?

Cevap: Arda seneye giderse takımımızda 1. Kaptan kim olmalı ?



ayhan dan kaptan mı olur ,geçinnnn
 
Cevap: Arda seneye giderse takımımızda 1. Kaptan kim olmalı ?



Gitmesse Kewell giderse Neill.
 
Cevap: Arda seneye giderse takımımızda 1. Kaptan kim olmalı ?



arda gitmiyecegi icin gereksiz bir anket
 
Cevap: Arda seneye giderse takımımızda 1. Kaptan kim olmalı ?



nereye gidiyor hele durun
 
Cevap: Arda seneye giderse takımımızda 1. Kaptan kim olmalı ?



Arda kalıyor, 2.nci ve 3ncü kaptanları konuşalım.



Kewell ve Neill isimleri ön plana çıkıyor.



Not: M.Topal şıklardan çıkarılmıştır.
 
Cevap: Arda seneye giderse takımımızda 1. Kaptan kim olmalı ?



Arda kalıyor, 2.nci ve 3ncü kaptanları konuşalım.



Kewell ve Neill isimleri ön plana çıkıyor.



Not: M.Topal şıklardan çıkarılmıştır.



Bende diyorum anket kapalı nasıl oluyorda Kewell'ın yüzdesi artıyor. :)
 
Cevap: Arda seneye giderse takımımızda 1. Kaptan kim olmalı ?



arda kalır..
 
Cevap: Arda seneye giderse takımımızda 1. Kaptan kim olmalı ?



Kewell da gitti.
 
Cevap: Arda seneye giderse takımımızda 1. Kaptan kim olmalı ?



Leo Franco :asd:
 
Cevap: Arda seneye giderse takımımızda 1. Kaptan kim olmalı ?



emre jübile yaptı... ne kaptanı yahu...
 
Cevap: Arda seneye giderse takımımızda 1. Kaptan kim olmalı ?



Neill veya Uğur.
 
Cevap: Arda seneye giderse takımımızda 1. Kaptan kim olmalı ?



1-Baros

2-Neill

3-Sabri



1-2 yer değişebilir.
 
Cevap: Arda seneye giderse takımımızda 1. Kaptan kim olmalı ?



Kaptansız çıkalım.:Z14:
 
Cevap: Arda seneye giderse takımımızda 1. Kaptan kim olmalı ?



Kewel gidiyor herkes Kewell'a oy vermiş:2aloh1::Roflol:
 
Cevap: Arda seneye giderse takımımızda 1. Kaptan kim olmalı ?



sabri ye hangi akla hizmet oy verildi anlamadım.





arda gitsin veye gitmesin takım kaptanlığı neill'a verilmeli.
 
Cevap: Arda seneye giderse takımımızda 1. Kaptan kim olmalı ?



Yerli olacaksa Hakan BALTA, yabancı olacaksa Neill.
 
Geri
Üst Alt