Aykut mu? Ufuk mu?

Fatih BERBER

Kırmızı Üye
Katılım
24 Kasım 2008
Mesajlar
2.248
Tepkime puanı
0
Puan
1.306
Kaleci transferine gerek var mı?



Bence 100/100 gerek var,Aykuta güvenmiyorum.
 
Cevap: Kaleci Transferine Gerek Varmı?



evet bütün sene aykut,a güvenemeyiz bu çok büyük bir risk.kesinlikle iyi araştırılıp iyi bir yabancı kaleci alınmalı.
 
Cevap: Kaleci Transferine Gerek Varmı?



son haftalarda aykutun formsuzluğu nedeniye reijkaard leo franconun takımda kalmasını istemiş şimdi gazeteden okudum
 
Cevap: Kaleci Transferine Gerek Varmı?



Evet.

Aykut'a hiçbir zaman güvenmedim.
 
Cevap: Kaleci Transferine Gerek Varmı?



Tabi ki var...



Şu 3'ünden birini alalım.



Onur - Trabzonspor

Akınfeev - CSKA Moscow

Boruc - Celtic



Kaleci çok önemli... Aykut iyi bir kaleci değil. İyi kaleci, bambaşka...
 
Cevap: Kaleci Transferine Gerek Varmı?



Bu yönetim kaleci transferi yapabilir mi,bilmiyorum.:o
 
Cevap: Kaleci Transferine Gerek Varmı?



aykutun üzerine top gelmesse kolay kolay kurtarış yapacağı yok. yan toplarda edu-volkan olaylarını hatırlatır cinsten hatalar yapıyor.

imkansız şutları kurtaran bir kaleci değil, normal,güven veren, standart bi kaleci gelsin yeterli
 
Cevap: Kaleci Transferine Gerek Varmı?



Bence transfere gerek yok. Ufuk'a şans verilirse, mükemmel kaleci olur. Ama gel gör ki, Rijkaard bunu göremiyor.
 
Cevap: Kaleci Transferine Gerek Varmı?



Yabancı kontenjanı kalede kulanılmamalı bence.
 
Cevap: Kaleci Transferine Gerek Varmı?



Gerek yok. İlla alacaklarsa yerli kaleci alsınlar.



Nasıl böyle birşey söyleyebilirsin..? Gerçek anlamda kaliteli kalecin olmadan başarı çok zor.



Kaleci, oyun kurabilmeli, yerinde çıkabilmeli, refleksleri, görüşü süper olmalı, akllı, ve tetik olmalı. Böyle bir kalecin varsa, oyuncular da güven duyarak top oynarlar...



TSL'de böyle bir kaleci yok. Bilemiyorum, Onur fener'e karşı süperdi, gerçekten öyle bir kaleci mi bilmek lazım... Eğer öyleyse, dediğin yerli kaleci budur. Yok diğilse, parayı basıp iyi kaleci (yabancı) almak şart...
 
Cevap: Kaleci Transferine Gerek Varmı?



Geçin . Ufuk daha kapalı kutu 2-3 maç ve 2. lig ile dikkat çekmiş bir oyuncu Bu kendini kanıtlaması için yeterli değil .



Manisa Bank Asya'dan çıkarken en büyük paylardan birine sahipti Ufuk ve 30 maçta oynadı. Güvenemiyoruz, tek sorun bu.
 
Cevap: Kaleci Transferine Gerek Varmı?



Ufuk'a şans verilmeli. Gelecek sezon yapacağı hataların yönetim veya teknik heyet olarak arkasında durulması gerek zira ufuk yetenekli bir kaleci. Hem böylelikle yabancı hakkımızı kaleciden yana kullanmamış oluruz.
 
Cevap: Kaleci Transferine Gerek Varmı?



Aykut ile olmaz.

Sezon sonuna kafamızda saç kalmaz...

Demedi demeyin.
 
Cevap: Kaleci Transferine Gerek Varmı?



ufuk'a şans verilecekse gerek yok ama verilmeyecekse alınmalı. Ben kaleci ve stopere yabancı alınmayacağını düşünüyorum.
 
Geri
Üst Alt