mehmet senol @mehmetsenol ·
1 min
31. Ama fırtınalar gelir geçer; ilkesizler değil, güce tapanlar değil, Galatasaray kalır.
Vertaling weergeven
2 min
30. Galatasaray, konjonktürel olarak çok zorlu günler yaşıyor. Özgür bakış açısının ve bu ülkenin aydınlık yüzü olmasının cezasını çekiyor.
Vertaling weergeven
3 min
29. Ve bu gelenek, özgür düşünce, biat etmeyen tavır kulübün genetik kodunda var.
Vertaling weergeven
4 min
28. şimdi uzun uzun anlatmayayım ama gerektiğinde iktiadara "nalet olsun, ben gidiyorum1 diyecek kadar cesur ve prensip sahibi.
Vertaling weergeven
5 min
27. Tevfik Fikret, bir asi. Düzenle uyuşamayan bir idealist, bir romantik. Aydınlanma felsefesinden almış gücünü.
Vertaling weergeven
6 min
26. Atatürk olmasa, Tevfik Fikret bugünkü anlayışla bir "1hain" olarak anılırdı. Onun Fikret sevgisi T.Fikret'i taşıdı Türkiye'ye bugün.
Vertaling weergeven
7 min
25. Bu davranış, Galatasaray'ın köklerinde ve genlerinde var. Biraz geç ve sabırlı hep ama var. Tevfik Fikret bu konuda müthiş bir örnek.
Vertaling weergeven
8 min
24. Galatasaray devlete, "Bak baskette bu noktaya geldi, ama esas futbolda da bu noktaya gelecek, eğer tarafsızlığı seçmezsen" diyor
Vertaling weergeven
10 min
23. Yani Mesaj, bence esasen devletin ta kendisine: Takım tutma, eşit ve kapsayıcı ol artık. Renk uğruna ülke futbolunu da batırıyorsun..
Vertaling weergeven
11 min
22. Dolayısıyla Galatasaray, artık tekrar kendi duvarlarının dışına çıkabilir, çıkacak gibi de görünüyor.
Vertaling weergeven
13 min
21. Ama burası bizim ülkemiz. Türkiye'nin futboldaki ve birçok spor dalındaki öncüsüyüz. Burayı, konjonktürel barbarlığa bırakmayız.
Vertaling weergeven
14 min
20. Dolayısıyla Batı, Galatasaray'ı istiyor ve tercih ediyor.
Vertaling weergeven
15 min
19. Dahası büyük ve coşkulu taraftarı ve yapısıyla o liglerin en büyük rengi..
Vertaling weergeven
16 min
18. Galatasaray gerek UEFA ve gerekse FIBA/ULEB nezdinde çok itibarlı bir marka ve onların eşit ve adil liglerinde saygıyla anılıyor.
Vertaling weergeven
16 min
17. En büyük destek-şimdilik devletten gelemeyeceğine göre- Batı'dan gelecek...
Vertaling weergeven
18 min
16. Bilemiyorum; elbette güçlü bir kurum ama bu konuda Galatasaray'a daha güçlü destekler de lazım.
Vertaling weergeven
18 min
15. Galatasaray'ın topa girmesi, başıboş bir biçimde devletin kafasına göre biçimlediği sporun gisişatını belirler mi?
Vertaling weergeven
19 min
14. Şimdi Galatasaray, bu ülkenin çok ciddi ve önemli bir kurumu olarak, topa girme kararı aldı.
Vertaling weergeven
20 min
13. Bursaspor, rahmetli İbrahim Kızıl'ın inisyatifiyle, tamamen ahlaki bir noktada yola çıkarak bağımsız duruşu ve adalet cephesini seçti.
Vertaling weergeven
21 min
12. Anadolu kulüpleri, palazlanmış yeni AKP burjuvazisinin üyeleri olarak, devletin işaretine baktı sadece..
Vertaling weergeven
23 min
11. Benim en çok güvendiğim "solcu" Beşiktaş, tamamen devletin kucağında olduğu için, kapı arkasına saklandı...
Vertaling weergeven
24 min
10. Trabzonspor, bu süreci başlattı ama doğrusu yapayanlız kaldı, bizim gibi taraftarlar dışında kimse destek olmadı.
Vertaling weergeven
25 min
9. FB, devleti yanına alıp arsızlaştıkça, ceza görmeyip aksine ödüllendirildikçe eşitlk ve adalet yanlıları bir süre sonra siner ve pes eder
Vertaling weergeven
26 min
8. Bu sürecin sonu, eski Bulgaristan'da, eski SSCB'de olduğu gibi bir takımın "devletin takımı" olarak spora tamamen hükmetmesidir.
Vertaling weergeven
27 min
7. Biz bunu 3 yıldır söylüyoruz ama nihayet Galatasaray da bunun gelecekte yol açacağı inanılmaz noktanın farkına varmış görünüyor.
Vertaling weergeven
27 min
7. Biz bunu 3 yıldır söylüyoruz ama nihayet Galatasaray da bunun gelecekte yol açacağı inanılmaz noktanın farkına varmış görünüyor.
Vertaling weergeven
28 min
6. Şike yapıyor, cezalandırılmıyor. İstediği maçına istediği hakemi atayabiliyor. Hapis cezası alıyor, hapse girmiyor vd. vd.
Vertaling weergeven
29 min
5. Oysaki ortada ciddi bir problem var. Herkes gözünü kapatsa, yok saysa da FB esir aldığı bu kurumlarla ülke sporunun tek hakimi oldu...
Vertaling weergeven
30 min
4. Sporun bu 3 ayağı da FB'nin esiri durumda ve sporun en büyük düşmanı olan ahlaksızlık ve adaletsizlik adeta doğallaştırıldı.
Vertaling weergeven
33 min
3. Açıklamada FB'nin 3 ana gözdeyi etkileyerek, sporu ve rekabeti iyice batırdığını vurgulanıyor: Devlet, Medya ve taraftarlar...
Vertaling weergeven
34 min
2. Yeni bir tanımlama getirmişler; "boykot"... Buradan bir maçlık bir durum olmayabileceğini anlıyoruz.
Vertaling weergeven
35 min
1. Galatasaray'ın açıklaması, basketboldaki kararın arka planında yatan düşünceyi ve yola çıkış mantığını ortaya daha açık ortaya koyuyor.