Ulan yeni GOW oyunuda açıklanmışken Ragnarok'a indirim yapında alıp oynayayım. @Sonyİti
 
sence en iyi silah hangisi? genellikle longsword (kirbac gibi olan) kullaniyorum

ben de onu kullandim sonra bu feuerbringer kilici kullanmaya basladim

protezden atesi ekleyince l1i spamlayip bosslari aninda eritmeye basladim

o silah oyunu bozuyor resmen
 
Pragmata-cover.jpg


ay ortamı / grafikler harika
3rd person view / hareket mekaniği çok iyi
hikaye iyiye benziyor
upgrade düzeneği iyi
combat şimdilik biraz dandik gibi
 


Gecen gun soundtracki aklima geldi, bir baktim guncel sistemlere gore release etmisler. Su an 99 cent.

Ikincisi de var yine 99 cent

@Aras Şimşek bilmiyorum yetistin mi buna jenerasyon olarak. Ortaokulda kar tatilinde saatlerce oynardim
 


Gecen gun soundtracki aklima geldi, bir baktim guncel sistemlere gore release etmisler. Su an 99 cent.

Ikincisi de var yine 99 cent

@Aras Şimşek bilmiyorum yetistin mi buna jenerasyon olarak. Ortaokulda kar tatilinde saatlerce oynardim

Dip not: KeeperFX diye modu var, onsuz oynanmaz tabi, tum grafigi falan duzeltiyor.
 


Gecen gun soundtracki aklima geldi, bir baktim guncel sistemlere gore release etmisler. Su an 99 cent.

Ikincisi de var yine 99 cent

@Aras Şimşek bilmiyorum yetistin mi buna jenerasyon olarak. Ortaokulda kar tatilinde saatlerce oynardim

Arada nostalji olsun diye oynuyorum :asd:

War for the Overworld de bayağı başarılıdır. Daha yeni nesil bir şey arayan olursa mutlaka şans versin.
 
Son düzenleme:
Codexte tower defense ya da zombi saldırısı oyunları yazdırıp saatlerce görsel falan uğraşıp onlarla oynuyorum. Dark pleasure gibi birşey oldu. Karakterleri aile bireylerinden yapıyorum, kendimi zombi ya da canavar yaptırıp oynamak keyifli oluyor. 😄 Geceleri IQnun düştüğü saatlerde keyifli
 
Bu hafta boşluktayım. Bir şeyler oynayasım var ama ne olduğunu bulamadım. Derin bir RPG fena sarardı ama üşengeçliğimden film / dizi izleyerek geçirdim hafta sonunu.
 
Bu hafta boşluktayım. Bir şeyler oynayasım var ama ne olduğunu bulamadım. Derin bir RPG fena sarardı ama üşengeçliğimden film / dizi izleyerek geçirdim hafta sonunu.
Ben baya nostaljiye dustum ya, dun 6 saat dungeon keeper oynamisim 🤣

Aklima red alert falan geliyor, aslinda icten ice RTS oynayasim gelmis biraz.

Game of Thrones um RTS i yapiliyor galiba ne zamandi.unuttum
 
Geri
Üst Alt