Oğuzhan Sesko
Şef Gümüş Kıvrım
- 11 Ağustos 2009
- 79.448
- 89.939
- 5.003
Ulan yeni GOW oyunuda açıklanmışken Ragnarok'a indirim yapında alıp oynayayım. @Sonyİti
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
wuchangdaki son bossu 5dkda kestim yav
ben mi bir seyi yanlis yaptim acaba
3 kere öldüm sadece
elimdeki silah full atese verip yakti gecti canavari
sence en iyi silah hangisi? genellikle longsword (kirbac gibi olan) kullaniyorum
Gecen gun soundtracki aklima geldi, bir baktim guncel sistemlere gore release etmisler. Su an 99 cent.
Ikincisi de var yine 99 cent
@Aras Şimşek bilmiyorum yetistin mi buna jenerasyon olarak. Ortaokulda kar tatilinde saatlerce oynardim
Gecen gun soundtracki aklima geldi, bir baktim guncel sistemlere gore release etmisler. Su an 99 cent.
Ikincisi de var yine 99 cent
@Aras Şimşek bilmiyorum yetistin mi buna jenerasyon olarak. Ortaokulda kar tatilinde saatlerce oynardim

Ee BF nin pabucu dama atilmis
yanlış gife tıklamışım abiEe BF nin pabucu dama atilmis

bu ara bir souls acligi olustu sanirim bende
wuchang biter bitmez buna basladim
25 saat olmus baslayali
yag gibi akiyor serefsiz
![]()
dlc'yi esgeçeyim deme heis
#aman diyim
Ben baya nostaljiye dustum ya, dun 6 saat dungeon keeper oynamisimBu hafta boşluktayım. Bir şeyler oynayasım var ama ne olduğunu bulamadım. Derin bir RPG fena sarardı ama üşengeçliğimden film / dizi izleyerek geçirdim hafta sonunu.